Νέα Οδός - Τεχνικός Βάρδιας Συστημάτων Διοδίων

Γράφτηκε από τον/την AdminEB on . Posted in Advertorial

Έδρα: Σταθμός Διοδίων Τερόβου 

Σύντομο Προφίλ Ρόλου: Η θέση αποτελεί μέλος της Διεύθυνσης Συντήρησης και Διαχείρισης Κυκλοφορίας και ασχολείται με την τεχνική υποστήριξη σε μία πληθώρα από ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά στοιχεία των συστημάτων Διοδίων. Η θέση έχει έδρα τις εγκαταστάσεις του Σταθμού Διοδίων Τερόβου (Ν. Ιωαννίνων).

Κύριες Αρμοδιότητες Ρόλου: 

    • Πραγματοποιεί προληπτική συντήρηση και επισκευή του εξοπλισμού των συστημάτων διοδίων συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία του σταθμού διοδίων.
    • Εγκαθιστά και αντικαθιστά στοιχεία του ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού επεμβαίνοντας όπου απαιτείται, στοχεύοντας στην ορθή λειτουργία των συστημάτων.
    • Παρέχει τεχνική υποστήριξη στους χρήστες των συστημάτων με σκοπό την βέλτιστη εξυπηρέτηση τους και την άμεση επίλυση των προβλημάτων. 
    • Δημιουργεί γραπτές αναφορές των προβλημάτων και της συχνότητας αυτών, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος στις πραγματοποιηθείσες επεμβάσεις.
    • Διαχειρίζεται και παρακολουθεί τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό του τμήματος (υλικά, εργαλεία, κλπ.) καθώς και τους χώρους αποθήκευσης αυτού, εξασφαλίζοντας την καταλληλότητα τους.

Απαιτούμενα Προσόντα:

    • Πτυχίο (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΤΕΕ ή ΤΕΣ) στον κλάδο της Ηλεκτρολογίας
    • Κάτοχος άδειας Τεχνίτη Ηλεκτρολογικών Εργασιών
    • Τουλάχιστον 1 έτος προηγούμενης εμπειρίας στη συντήρηση Η/Μ εξοπλισμού συστημάτων ή σε ηλεκτρολογικές εργασίες βιομηχανικού εξοπλισμού
    • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
    • Δυνατότητα εργασίας σε σύστημα βαρδιών

Δεξιότητες - Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου:

    • Αφοσίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
    • Προσανατολισμό στην Ποιότητα και την Απόδοση
    • Συνέπεια στην εφαρμογή κανόνων & διαδικασιών
    • Πνεύμα Ομαδικής Εργασίας
    • Αποτελεσματική Επικοινωνία
    • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων 

Κάθε ενδιαφερόμενος υποψήφιος μπορεί να αποστείλει το βιογραφικό του σημείωμα στο  email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  αναγράφοντας τον κωδικό θέσης, ΤΒΤ-1122.

 

Call Center Manager

Γράφτηκε από τον/την AdminEB on . Posted in Advertorial

Position Code: COB_002M

Location: Ioannina, Greece (on-site)

JOB DESCRIPTION

  • Develop objectives for the call center’s day to day activities
  • Actively manage incoming calls, call routing and agent availability to ensure short wait times and proper handling of calls
  • Devise ways to enhance procedures that employees are expected to follow during and between calls
  • Monitor phone interactions to ensure that customer expectations are fully met and to provide feedback on improvements that can be made
  • Assist in developing and implementing future call center vision and strategy
  • Review quality performance measurements and provide input for coaching performance action plans where necessary
  • Ensure that all complaints are resolved in a timely manner
  • Assist in the development and roll-out of sales incentive and commission plans
  • Collect and analyze call center statistics (sales rates, costs, evaluate performance, metrics, etc.)
  • Working cross functionally with other leaders to keep up to date with anything that may impact service levels

POSITION REQUIREMENTS

An ideal candidate would demonstrate the following qualities:

  • Demonstrated ability to work in fast-paced environment
  • Ability to communicate clearly and professionally, both verbally and in writing
  • Ability to prioritize and manage multiple responsibilities
  • Excellent problem-solving and analytical skills
  • Strong listening and decision-making skills
  • Ability to motivate staff and improve performance through helpful coaching, effective training and positive communication skills
  • Proficiency with the necessary technology
  • People focused and performance driven

CANDIDATE REQUIREMENTS

  • Must be proficient in the English language 
  • Great typing and computer skills
  • Previous call center management experience 

REMUNERATION

We provide a very competitive starting salary, depending on individual profile and experience | We also provide the opportunity for additional remuneration with commission, based on individual performance/ target attainment. 

Email resume to:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. and/ or Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Please mention the Position Code you are interested in. Position to be filled by end September 2022 at the latest.

COBALT Communications USA, and TRIAENA Synergies P.C., are equal opportunities employers. All employment decisions are based exclusively on business needs, job requirements and individual qualifications. We respect diversity and we are fully committed to provide all our employees and associates with a safe and inclusive working environment, free of discrimination and harassment of any type.

Call Center Agent

Γράφτηκε από τον/την AdminEB on . Posted in Advertorial

Position Code: COB_001A

Location: Ioannina, Greece (on-site)

Work for the largest U.S. Internet Service Providers: Comcast and AT&T.

To help meet our goals, we need highly motivated Agents to represent our company through inbound phone-based support.

JOB RESPONSIBILITIES

If hired for our Agent position, prospective candidates should be able to:

  • Answer incoming calls from potential customers looking for home Internet, TV and Mobile Phone services.
  • Listen to callers' needs and find the right solution to meet those needs.
  • Describe and explain all available options offered by internet provider to help customers make an informed decision.
  • Advise customers to move towards a sale on the first-touch call.
  • Follow up with customers who did not make an immediate decision during the first interaction.

IDEAL CANDIDATE CHARACTERISTICS

An ideal candidate would demonstrate the following qualities:

  • Consistency:  can be depended on to perform quality work
  • Systematic Approach: enjoys knowing there is a system to rely on which can be followed to find success
  • Great Customer Service: shows a sincere interest in callers’ needs and enjoys exceeding customer expectations
  • Strong Time Management: stays on task while answering frequent calls and entering accurate, brief notes

CANDIDATE REQUIREMENTS

  • Must be proficient in the English language 
  • Great typing and computer skills
  • Previous call center experience desirable

STARTING SALARY: 800 Euros net

Potential to start on higher salary, depending on individual profile and experience | We also provide the opportunity for additional remuneration with commission, based on individual performance/ target attainment.

Email resume to:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. and/ or Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Please mention the Position Code you are interested in. Positions to be filled by end September 2022 at the latest.

COBALT Communications and TRIAENA Synergies are equal opportunities employers. All employment decisions are based exclusively on business needs, job requirements and individual qualifications. We respect diversity and we are fully committed to provide all our employees and associates with a safe and inclusive working environment, free of discrimination and harassment of any type.

Ζητούνται για πλήρη απασχόληση στα Ιωάννινα πωλητές-πωλήτριες

Γράφτηκε από τον/την AdminEB on . Posted in Advertorial

Ζητούνται για πλήρη απασχόληση στα Ιωάννινα πωλητές-πωλήτριες για εργασία εντός φυσικού καταστήματος λιανικών πωλήσεων στο κέντρο της πόλης.

Τι ζητάμε:
Όρεξη για δουλειά
Επαγγελματική συμπεριφορά
Υπευθυνότητα και συνέπεια
Μακροχρόνια συνεργασία
Ικανότητα γρήγορης εκμάθησης
Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες

ΔΕΝ είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία

Παρακαλούμε να μας στείλετε το βιογραφικό σας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο https://cvwizard.actaveera.com/?brand=fastvape

όπου παράλληλα θα χρειαστεί να μας απαντήσετε σε ένα online ερωτηματολόγιο, το οποίο απαιτεί να έχετε κάποιο χρόνο στη διάθεσή σας.

Τεχνικός Βάρδιας Συστημάτων Διοδίων

Γράφτηκε από τον/την AdminEB on . Posted in Advertorial

Περιοχή Εργασίας : Τέροβο Ιωαννίνων

Ορισμένου Χρόνου

Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Προϊστάμενο Συντήρησης Συστημάτων Λειτουργίας και θα παρέχει τεχνική υποστήριξη στα ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά στοιχεία των συστημάτων Διοδίων. Η θέση εργασίας αφορά τον Σταθμό Διοδίων Τερόβου της Ιόνιας Οδού στον νομό Ιωαννίνων.

  

Αρμοδιότητες Ρόλου:

    • Πραγματοποιεί προληπτική συντήρηση και επισκευή του εξοπλισμού των συστημάτων διοδίων συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία του σταθμού διοδίων.
    • Εγκαθιστά και αντικαθιστά στοιχεία του ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού επεμβαίνοντας όπου απαιτείται, στοχεύοντας στην ορθή λειτουργία των συστημάτων.
    • Παρέχει τεχνική υποστήριξη στους χρήστες των συστημάτων με σκοπό την βέλτιστη εξυπηρέτηση τους και την άμεση επίλυση των προβλημάτων. 
    • Δημιουργεί γραπτές αναφορές των προβλημάτων και της συχνότητας αυτών, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος στις πραγματοποιηθείσες επεμβάσεις.
    • Διαχειρίζεται και παρακολουθεί τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό του τμήματος (υλικά, εργαλεία, κλπ) καθώς και τους χώρους αποθήκευσης αυτού, εξασφαλίζοντας την καταλληλότητα τους.

Απαιτούμενα Προσόντα:

    • Πτυχίο (ΤΕΙ, ΤΕΕ ή ΤΕΣ) στον κλάδο της Ηλεκτρολογίας
    • Κάτοχος πτυχίου ΤΕΙ θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν 
    • Κάτοχος άδειας Τεχνίτη Ηλεκτρολογικών Εργασιών
    • Τουλάχιστον 1 έτος προηγούμενης εμπειρίας στη συντήρηση Η/Μ εξοπλισμού συστημάτων ή σε ηλεκτρολογικές εργασίες βιομηχανικού εξοπλισμού
    • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
    • Δυνατότητα εργασίας σε σύστημα βαρδιών
    • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης και αυτοκινήτου

Ο/Η υποψήφιος/α  θα πρέπει να διαθέτει:

    • Αφοσίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
    • Προσανατολισμό στην Ποιότητα και την Απόδοση
    • Συνέπεια στην εφαρμογή κανόνων & διαδικασιών
    • Πνεύμα Ομαδικής Εργασίας
    • Αποτελεσματική Επικοινωνία
    • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  ή στο Φαξ: 210-3447499 αναγράφοντας τον κωδικό θέσης, ΤΒΔΤ-0222.