Αιχμές & Νύξεις

on . Posted in Αιχμές & Νύξεις

aixmes ......................................ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΥΞΕΙΣ


Είναι πολλά τα λεφτά!

Είχαμε αφουγκραστεί πρόσφατα τον άλλοτε Ηπειρωτάρχη Αλ. Παπαδόπουλο να ειρωνεύεται με καυστικό τρόπο όσους με περισσό ζήλο επιθυμούν να αναδειχθούν με την ψήφο του κυρίαρχου λαού και να καταλάβουν θώκο σε υπουργιλίκι, νομαρχιλίκι, δημαρχιλίκι κ.λπ. αλλά δεν μας είχε εξηγήσει και τους λόγους που τους ωθούν. Και όπως ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο, έτσι ανιχνεύσαμε και τους λόγους. Ιδού ποίοι είναι:
α) Περιφερειάρχης και δήμαρχος σε περιοχή με πάνω από 100.000 κατοίκους λαμβάνει αποζημίωση 4.275 ευρώ! Και αντιπεριφερειάρχες 3.206 ευρώ, ενώ αντιδήμαρχοι 2.137 ευρώ.
β) Σε δήμους από 20.000 έως 100.000 κατοίκους, δήμαρχοι 3.420 ευρώ, αντ/ρχες 3.424 ευρώ και αντι/ρχοι 1.710 ευρώ. Πρόεδρος δημ. συμβουλίου 900 ευρώ.
γ) Και σε πόλεις κάτω από 20.000 κατοίκους αντ/ρχες 2.565 ευρώ και δήμαρχος 2.565 ευρώ και αντ/ρχοι 1.283 ευρώ!
Να και το Ευρωβουλευτιλίκι που κάθε ευρωβουλευτής αποζημιώνεται με 7.807,12 ευρώ και 21.000 ευρώ για αποζημίωση των συνεργατών του και 5.000 ευρώ για συντήρηση γραφείου στις Βρυξέλλες και 4.000 ευρώ για γραφείο στην Ψωροκώσταινα και δυνατότητα για φιλοξενία 110 ατόμων εις τας Βρυξέλλας! Ποίους όμως φιλοξενούν, γιατί η ταπεινότητά μου δεν είχε αυτή την ευκαιρία;

Μηδείς αγεωγράφητος

Στους επισκέπτες του Μαντείου των Δελφών απαγορευόταν να εισέλθουν όσοι ήταν αγεωγράφητοι!.. Μάλιστα, υπήρχε ανηρτημένη επιγραφή, η οποία τους υπενθύμιζε αυτή την υποχρέωση, όπως: «μηδείς αγεωγράφητος εισήτω»!
Φαίνεται, ότι ο πολυτάλαντος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Mr. Αλέξης, ευρισκόμενος στη Μόσχα το αγνοούσε αυτό, άλλως δεν θα δήλωνε, ότι η Ρωσία μέχρι τα Ουράλια ανήκει στη Δύση!.. Και η λοιπή Ρωσία μέχρι το Βλαδιβοστόκ και την χερσόνησο της Καμτσιάτκας που ανήκει, στους διαδόχους του Μεγάλου Τιμονιέρη (Μάο Τσε Τουγκ);
Αυτό, προφανώς, πληροφορήθηκε ο Βλαδιμίρ Πούτιν και έδωσε εντολή να μη φωταγωγηθεί η Μόσχα και να αναβληθεί η λαμπαδηφορία των 11.000 στρατιωτών, που ακόμη στρατωνίζονταν στη ρωσική πρωτεύουσα μετά την μεγαλειώδη παρέλαση επί τη λήξει του Πατριωτικού Πολέμου, όπως αποκαλούν οι Ρώσοι τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο!..

Πολιτική αβελτηρία...

Αφουγκρασθήκαμε τον αναπληρωτή υπ/γό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, ότι από τον Σεπτέμβριο θα μειωθεί ο Ε.Φ.Κ. (Ειδικός Φόρος Καταναλώσεως) στα καύσιμα.
Επίσης, αφουγκρασθήκαμε, ότι το 4ήμερο 3-6/5/14 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 260.000 Βούλγαροι, προφανώς, όσοι διήλθον από τον Προμαχώνα, διότι υπάρχουν και οι είσοδοι - έξοδοι Εξοχής Δράμας, Νυμφαίας Ροδόπης και Ορμενίου Έβρου, από τις οποίες, επίσης θα εισήλθε ανάλογος αριθμός αυτό το 4ήμερο, όπως και από τους Ευζώνους και τη Νίκη από την πλευρά των Σκοπίων, ήτοι ένα σύνολο περί τους 500.000 επισκέπτες.
Αν αυτοί διήλθον τα σύνορα με Ι.Χ. και σε κάθε Ι.Χ. επέβαιναν 2-4 άτομα, τότε έχουμε ένα σύνολο 170.000 Ι.Χ., τα οποία φούλαραν καύσιμα από την βουλγαρική πλευρά και την σκοπιανή, γιατί τα καύσιμα είναι περί τα 35 λεπτά του ευρώ φθηνότερα ανά λίτρο από ότι στη χώρα μας.
Αν τα καύσιμα είχαν την αυτή τιμή τόσο στη Βουλγαρία, στα Σκόπια όσο και στην Ελλάδα και φουλάριζαν εδώ, τότε θα είχαμε μια μεγάλη ωφέλεια, αφού εκτός από την πώληση των καυσίμων θα κινούνται τα πρατήρια, με αποτέλεσμα να απασχολούν σημαντικό αριθμό εργαζομένων και φυσικά θα είχαμε εισπράξει επίσης σημαντικούς φόρους από την πώληση των καυσίμων. Να πρόκειται για άγνοια ή για αβελτηρία; Ίσως ως τουρισμός να νοούνται ταβέρνες και καφέ!..

Επιπολαιότητες!..

Αφουγκραζόμαστε ή διαβάζουμε, ότι το όχημα εξετράπη της οδού, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί σοβαρά ο οδηγός ή και χάσει τη ζωή του.
Όπως σ’ άλλη περίπτωση, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και βρέθηκε σε χαντάκι εκτός της οδού ή προσέκρουσε σε κολώνα της ΔΕΗ. Όμως, αυτή η εκτροπή του οχήματος ή η απώλεια του ελέγχου μπορεί να οφείλεται και σε κακή συντήρηση του οχήματος από εξουσιοδοτημένους τεχνίτες, που πάνω ή στην απειρία τους ή στην επιπολαιότητά τους ή στη βιασύνη τους οι εργασίες συντηρήσεως του οχήματος γίνονται πλημμελώς όπως στην περίπτωση που μου κατήγγειλε συμπολίτης μας που σε αλλαγή των τροχών του Ι.Χ. του ο τεχνίτης δεν βίδωσε όπως έπρεπε τα μπουλώνια ή παξιμάδια, με αποτέλεσμα αυτά να λασκάρουν και το όχημα να κάνει τα γνωστά «οχταράκια»!
Θυμάμαι μια περίπτωση χαρακτηριστική σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Πρεβέζης, το οποίο κατήρχετο την γνωστή Κανέτα και κάπου εκεί στο Φτελιά είδε να προπορεύεται αυτού ένας τροχός αυτοκινήτου. Τι είχε συμβεί; Ένας οπίσθιος τροχός είχε αποσυναρμολογηθεί και καθώς ήταν κατήφορος κινούνταν ακάθεκτα προπορευόμενος του οχήματος. Προφανώς, και σ’ αυτή την περίπτωση ο τεχνίτης δεν είχε σφίξει καλώς τα μπουλώνια και ο τροχός «ελεύθερος» «εκάγχαζε» στον οδηγό!..

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ