ΤΟΛΜΗΡΑ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ on . Posted in Τολμηρά

ΘΑ, ΘΑ, ΘΑ!!!
ΘΑ ενώσουμε την χώρα με την Αλβανία. ΘΑ ενώσουμε την Πρέβεζα με την υπόλοιπη χώρα. ΘΑ κάνουμε το Αεροδρόμιο διεθνές. ΘΑ φτιάξουμε δεξαμενές εφοδιασμού των αεροσκαφών. ΘΑ ενώσουμε τα Τζουμέρκα με την Ελλάδα για να μη κάνουμε 7-8 ώρες να σκαρφαλώνουμε στις αετοφωλιές. ΘΑ φτιάξουμε το γιοφύρι της Πλάκας (αυτό δεν το είπε). ΘΑ βγάλουμε την Ήπειρο από την απομόνωση. ΘΑ φτιάξουμε λιμάνια... ΔΕΝ θα φτιάξουμε σιδηρόδρομο στην Ήπειρο! ΘΑ... ΘΑ... ΘΑ!.. Ο ίδιος ο Αντρέας σε νέα έκδοση ο μπαγάσας...
Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ...
Επισκέφθηκε επίσημα την Πατρίδα με την ευρεία έννοια ο Αλέξης και του έκανε εντύπωση πως έφτασε τόσο γρήγορα στα Ιωάννινα... αεροπορικώς βεβαίως - βεβαίως. Μη νομίζετε ότι στο εξής θα είναι πιο κοντά αεροπορικώς απ’ ότι οδικώς η διαδρομή Αθήνα - Ιωάννινα. Απλά θα είναι το ίδιο ακριβές και οι δύο επιλογές.
ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!..
Όχι, για τα διόδια δεν είπε κανένα ΘΑ ο Αλέξης. Αυτό το ξέχασε και δεν το άγγιξε καν. Το έχει αφήσει στον γίγαντα Σπίρτζη να το χειριστεί το ζήτημα. Μετά δεν ήταν και κανένας να του το θυμίσει. Όλοι είχαν το νου τους στους μπουφέδες στο Κάστρο και στα κοντοσούβλια στα παραλίμνια τερψιλαρύγγια.
Η ΦΕΤΑ...
Στον τόπο που γεννήθηκε και δημιουργήθηκε η φέτα και που τόση φασαρία έχει γίνει τελευταία με την κλοπή της ονομασίας, τσιμουδιά ο Τζουμερκιώτης την καταγωγή Αλέξης. Ούτε που την ακούμπησε τη φέτα όσον αφορά την περιπέτεια που περνάει αλλά είμαι σίγουρος ότι θα ζήτησε να την γευτεί εκεί που τον οδήγησαν να τσιμπίσει κάτι. Εκτός κι αν γεύτηκε Γαλλικά τυριά εν όψει της νέας ΕλληνοΓαλλικής φιλίας που ξαναέρχεται στο προσκήνιο με την επίσκεψη του φίλου (;) Μακρόν!
ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ...
Να μη τον αδικούμε όμως τον Αλέξη ότι δεν είπε και κάτι πολύ σπουδαίο για τα Γιάννενα. Θα μεριμνήσει για την καύσιμο ύλη των αεροσκαφών! Έκανε τόσο δρόμο, τόσο κόπο για να θυμηθεί πως πήγαινε, αν πήγαινε, στο χωριό του πατέρα του Αθαμάνιο και υποσχέθηκε την δημιουργία υποδομής δεξαμενών εφοδιασμού των αεροσκαφών που θα φέρνουν τουρίστες στην... Αλβανία!
ΟΙ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ...
Γι’ αυτό το μεγάλο... δώρο οι τοπικές αρχές έκαναν τεμενάδες στον νέο Σουλτάνο φωνάζοντας «αφερίμ»! Και να τα τραπεζώματα καμιά τρακοσαριά λιποθυμούντων από ευτυχία ιθαγενών που οραματίζονταν τον φύλαρχό τους ως βενζινά με μάνικα στα χέρια και που πέταγαν τη σκούφια τους από τη χαρά τους σαν τότε που έμπαινε στα Γιάννενα ο διάδοχος Κων/νος ως απελευθερωτής!
ΤΟΙΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣΙ!..
Έγραψα διάδοχος και θυμήθηκα τον Άγιο Ιωαννίνων μαζί με το υπόλοιπο ιερατείο που τήρησαν το τυπικό στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού. Ενώ όλα κυλούσαν ομαλά, δημοκρατικά και αριστερά, ο «αθεόφοβος» ο Μάξιμος έψαλλε το γνωστό «Νίκας τοις Βασιλεύσι» και όχι το παραφρασμένο «...τοις ευσεβέσι». Λίγο έλειψε να βγάλει... σπυράκια ο Πρωθυπουργός που τον έμπλεξαν με Βασιλιάδες και «δωρούμενους» μέρα μεσημέρι στο Επισκοπικό δίπλα από το Μπιζάνι που το «γκρέμισαν» ο Κων/νος, ο Σαπουντζάκης, ο Βελησσάριος και ο Μεταξάς! Έψαλλε ο Μάξιμος και δεν τους «έψαλλε» τους άθεους οι οποίοι ούτε καν το σταυρό τους δεν έκαναν. Μάλλον χιούμορ θα έκανε ο Δεσπότης όταν εξέφρασε την ευχή να ξανάρθει να εγκαινιάσει έργα ο Αλέξης...
Ο ΨΑΛΤΗΣ...
Έδωσε όμως τόπο στην οργή και λούστηκε το «Βασιλεύσι» μετά από την εξήγηση που του έδωσε ο «δεξιός του ψάλτης» Χρ. Σπίρτζης κι όλα καλά καμωμένα! Εδώ που τα λέμε και ο Μάξιμος θα έπρεπε να αλλάξει τα ψαλλόμενα για να μη φέρει σε δύσκολη θέση έναν πρώην αριστερό, έναν πρώην άθεο και έναν πρώην λογοτιμητή, που όταν γίνονταν πρωθυπουργός θα έφερνε τη... συντέλεια του κόσμου!
ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ...
Ψάχνοντας κανείς στο διαδίκτυο βλέπει και ακούει τον αριστερό Αλέξη να καταριέται όλους όσους έφτιαχναν τα μεγάλα έργα και ιδιαίτερα όλους όσους εμπλέκονταν στην κατασκευή της Ιόνιας, της οποίας προσπαθεί να καρπωθεί τη λειτουργία. Αναθεματίζει τις κυβερνήσεις Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ που προγραμμάτισαν και δούλεψαν την Ιόνια κατά 80% και κυρίως εκείνο τον Υπουργό Γ. Σουφλιά που έβαλε φόρους στα διόδια της ΠΑΘΕ υπέρ την κατασκευής της Ιόνιας. Αυτά τα έργα που φτιάχνετε για να βάλετε διόδια για να βολέψετε τα αφεντικά σας εμείς θα τα πολεμήσουμε. Θα καταστρέψουμε όλες τις μπάρες για να περνούν στα διόδια όλοι οι Έλληνες ελεύθερα, διότι είναι έργα με δικά τους λεφτά! Έλεγε τότε, για να φτάσει σε σημείο να δώσει 500 εκατ. πανωπροίκι στα «αφεντικά» και μάλιστα παρακαλώντας τους να τρέξουν το έργο για να κόψει κορδέλες αυτός με τον Σπίρτζη!
ΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ!
Για καλό και για κακό η κατασκευάστρια εταιρία της Ιόνιας Οδού να μη μαζέψει τις εξέδρες απ’ όπου εκφωνούν εγκαινιακούς λόγους ο Τσίπρας, ο Σπίρτζης κι άλλοι κυβερνητικοί, καθώς επίσης οι κληρικοί να μην διπλώσουν τα πετραχήλια και ας μη μαζέψουν τις αγιαστρούρες, διότι αυτοί δεν έχουν το Θεό τους και θα ξανακάνουν εγκαίνια στην Ιόνια Οδό πολλές φορές. Ανά χιλιόμετρο κι εγκαίνια για να’ χουν να λένε ότι παράγουν έργο...
Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ...
Μια μ...α του Τραγάκη στοίχισε στην οικογένειά του την συνέχεια της σωτηρίας της χώρας μας! Χωρίς να ρωτήσει κανένα και με το έτσι θέλω όρισε τον γιο του ως συνεχιστή του βιλαετίου του στον Πειραιά και βεβαίως του παρέδωσε και το φάκελο με τα ρουσφέτια για να’ χει να πορεύεται το παιδί...
Η ΧΑΤΖΑΡΑ!..
Όλα αυτά χωρίς βέβαια να έχει την ευχή και την ευλογία της Πειραιώς, η οποία πήρε την ζατζάρα και με μιας έκανε τον αφανισμό του Τραγακέικου από το πολιτικό στερέωμα. «Εγώ φεύγω κι αφήνω στο πόδι το βλαστάρι μου», είπε ο απερχόμενος Τραγάκης και έτσι γράφτηκε η τραγωδία ενός... τραγάκη που θυσίασε ένα τραγόπουλο. Τελικά, πώς θα ζήσει ο Πειραιάς χωρίς Τραγακαίους και πώς θα πέφτει ο σταυρός στα νερά του τα Θεοφάνεια χωρίς έναν Τραγάκη στη Βουλή;
Η ΝΤΙΡΕΚΤΙΒΑ...
«Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να χρήζει ή να αυτοχρήζεται υποψήφιος βουλευτής ή μη μόνον οι νυν βουλευτές. Επομένως κανένας Τραγάκης δεν θα είναι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές». Αυτή ήταν η ντιρεκτίβα του Κυριάκου κι έγινε... της Πειραιώς και του Πειραιά το κάγκελο! Τώρα εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι μέχρι τις εκλογές μπορεί να ξεχαστούν οι αφορισμοί και να λειτουργήσουν οι αφέσεις αμαρτιών γονέων που παιδεύουσι τέκνα;
ΓΙΟΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ...
«Ο γιος μου είναι διδάκτορας πολιτικός μηχανικός και έχει πέντε παιδιά, επομένως εκείνος δικαιούται να με διαδεχτεί στο Κοινοβούλιο», ήταν το μέγιστο αιτιολογικό του πρώην Προέδρου της Βουλής. Κατά το ίδιο σκεπτικό ο γιος μου Γιάννης που είναι διδάκτορας και δημοσιογράφος, αλλά έχει δύο παιδιά και καμιά 150αριά πρωτοδευτεροεξάδερφα (9 αδέλφια εμείς, γαρ) μπορεί να έχει καμιά τύχη; Τι Τραγάκης, τι Γιαννάκης!..
ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ...
Αυτό που δεν θυμήθηκε ο Πρωθυπουργός στον τόπο της φέτας δεν το αφήνουν να ξεχαστεί οι ενδιαφερόμενες γαλακτοβιομηχανίες της χώρας με μπροστάρισσα την δική μας ΔΩΔΩΝΗ, η οποία με άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις και διάφορες κτηνοτροφικές ενώσεις της χώρας, πλην Ένωσης Αγροτών Ιωαννίνων, ίδρυσαν ειδικό φορέα προστασίας της...
ΝΕΟΣ ΦΟΡΕΑΣ!
Πρόκειται για την σύσταση Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Φέτας, φορέας ο οποίος θα προστατεύει την ονομασία της σε σχέση με τα λευκά τυριά τα οποία οι διάφοροι επιτήδειοι λανσάρουν ως φέτα και μάλιστα αυτό το κάνουν και οι ημεδαποί σε πολύ μεγάλο επίπεδο. Σ’ αυτό το φορέα άμεσο ενδιαφέρον συνεργασίας έδειξε και ο Σύνδεσμος Κτηνοτρόφων Ελλάδος παρά τις αρχικές του επιφυλάξεις.
ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΙ!..
Όπως γράψαμε παραπάνω, στο όλο εγχείρημα πρωτοστατεί η ΔΩΔΩΝΗ με μπροστάρη τον Αντιπρόεδρό της Γιάννη Βιτάλη, ο οποίος δίνει μεγάλη βαρύτητα στο πολύ σοβαρό θέμα όπως είναι η προστασία της ονομασίας φέτα, η οποία έχει μπει στο στόχαστρο ενός σωρού ενδιαφερόμενων ξένων χωρών, ευρωπαϊκών και μη και μάλιστα με τη χώρα μας να αδυνατεί να την υπερασπιστεί, όπως έχει υποχρέωση.
ΠΛΗΝ Ε.Α.Σ.Ι...
Χωρίς την ΕΑΣ Ιωαννίνων η οποία ή δεν έδειξε ενδιαφέρον ή δεν θέλησε να εμπλακεί στον νεοσύστατο φορέα ΕΔΟΦ το εγχείρημα θα προχωρήσει και λίαν προσεχώς θα γίνει η πρώτη γενική συνέλευση για ν’ αποφασιστεί ο εντατικός αγώνας προστασίας του πολυτιμότερου ελληνικού γαλακτοκομικού προϊόντος όπως είναι η φέτα μας. Όταν λέω «φέτα μας» το εννοώ, διότι, όπως και να το κάνουμε, η ονομασία φέτα είναι ταυτόσημη έννοια της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ, η οποία έμαθε τον κόσμο να τρώει φέτα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου...

Kαι για την αντιγραφή: Γιώργος Γιαννάκης / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ