ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ

Γράφτηκε από τον/την ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ on . Posted in Χωρίς Υπαγόρευση

Πρώτη προϋπόθεση…
✒    Πώς μπορεί ένας Δήμος όπως ο δικός μας να παράγει έργο και να βελτιώσει αυτό που λέμε ποιότητα ζωής μέσα στην πόλη; Καταρχήν πρέπει ο επικεφαλής του να τοποθετήσει τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις!
Σε λάθος άτομα…
✒    Αυτό στον Δήμο Ιωαννιτών δεν είναι αυτονόητο. Δυστυχώς, διάφορες θέσεις ευθύνης έχουν ανατεθεί σε στελέχη της Δημοτικής Αρχής που αποδεικνύουν διαρκώς ότι αδυνατούν να ανταποκριθούν. Και.. ανασχηματισμό δε βλέπουμε!
Η Ελένη Βασιλείου…
✒    Ας αφήσουμε όμως αυτούς που δεν μπορούν κι ας δούμε κάποιον που δείχνει ότι και μπορεί και θέλει να κάνει έργο στα Γιάννενα. Ο λόγος για την Αντιδήμαρχο Ελένη Βασιλείου, η οποία έχει αναλάβει την ευθύνη του πρασίνου και του κυκλοφοριακού.
Κάτι γίνεται στο πράσινο!
✒    Δύσκολοι τομείς και οι δύο, ειδικά ο δεύτερος. Όσον αφορά στο πράσινο, η κ. Βασιλείου έχει κάνει πράγματα, παρεμβάσεις, μικρές ή μεγαλύτερες, που είναι όμως ορατές απ’ τους πολίτες, οι περισσότεροι εκ των οποίων τις επιβραβεύουμε.
Λουλούδια, κλαδέματα…
✒    Φύτεψε λουλούδια στη διαχωριστική νησίδα της Δωδώνης, την οποία έβαψε την περασμένη Κυριακή, κλάδεψε φυτά σε παρκάκια, περιποιήθηκε κάποιους χώρου πρασίνου, όπως η μικρή νησίδα στην πιάτσα των ταξί, έξω από την κεντρική πύλη του Κάστρου (φωτό) κ.α..
Καλύτερο πότισμα…
✒    Το Τμήμα Πρασίνου… ατύχησε πάντως το καλοκαίρι στο πότισμα, εν μέσω παρατεταμένης ανομβρίας, με αποτέλεσμα κάποιοι χώροι σε πάρκα, νησίδες και πλατείες να παρουσιάζουν αρνητική εικόνα. Να ένα στοίχημα για την κ. Βασιλείου. Να φροντίσει ώστε το επόμενο καλοκαίρι να ποτίζεται καλύτερα το πράσινο!
Θέλει σχεδιασμό…
✒ Όσο για το κυκλοφοριακό στα Γιάννενα, εδώ τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα. Το γράψαμε και το ξαναγράφουμε: Θέλει πολύ προσεκτικό σχεδιασμό σε συνεργασία με ειδικούς συγκοινωνιολόγους για να υπάρξει αποτέλεσμα.
Όχι άλλη πεζοδρόμηση!
✒    Μία βασική παρατήρηση με αφορμή την πρόσφατη Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: Καταρχήν, άλλη πεζοδρόμηση στο κέντρο της πόλης αποκλείεται. Θα προκαλέσει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει…
Λειτουργικό το κέντρο…
✒    Το κέντρο στα Γιάννενα δεν είναι τουριστικό, αλλά πλήρως λειτουργικό. Έχει μαγαζιά, έχει γιατρούς, έχει δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες. Άρα έρχεται κόσμος με Ι.Χ. που θέλει να εξυπηρετηθεί. Δεν κατεβαίνουν στην αγορά όλοι μόνο για καφέ!
Οι μόνιμοι κάτοικοι…
✒    Και να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου που κάπως πρέπει κι εκείνοι να μετακινούνται! Να φέρνουν ψώνια στο σπίτι τους, να παρκάρουν κοντά σ’ αυτό, να μεταφέρουν παιδιά και ηλικιωμένους.
Ελεγχόμενη στάθμευση…
✒    Λύσεις όμως υπάρχουν για να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό. Ας πούμε, η ελεγχόμενη στάθμευση ήταν ένα καλό μέτρο και θεωρούμε πως πρέπει να επανέλθει. Έρχεσαι από την Ελεούσα, το Πέραμα, τον Κατσικά και θες να παρκάρεις στο κέντρο; Κάτι πρέπει να πληρώσεις…
Ποδήλατο ναι, αλλά…
✒    Επίσης, για να μιλάμε για περισσότερη χρήση ποδηλάτου στα Γιάννενα πρέπει να φτιάξουμε μια στοιχειώδη υποδομή και στο κέντρο, δηλαδή ποδηλατολωρίδες. Έτσι ενθαρρύνεις τον κόσμο να αφήσει το Ι.Χ. σπίτι!
Δε συμφέρει!..
✒    Όσο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δηλαδή το αστικό, αυτό με το εισιτήριο που έχει σήμερα δε θα γίνει ποτέ… μαζικό. Δεν συμφέρει για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη, πώς να το κάνουμε!

Αποδημία…
✒ Άρχισαν να μαζεύονται τα χελιδόνια στα σύρματα της ΔΕΗ, ενόψει της αποδημίας τους σε σμήνη προς άλλους τόπους πιο ζεστούς και φιλόξενους για τους μήνες που έρχονται. Εδώ πώς να ξεχειμωνιάσουν… Καλή αντάμωση πάλι την άνοιξη!

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ