Λύση στο 82% των υποθέσεων βρίσκει ο Συνήγορος του Καταναλωτή

on .

ZAGORITHS

• Το 82% και πλέον των υποθέσεων που φτάνουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή βρίσκουν λύση ανάμεσα σε προμηθευτές και καταναλωτές και μέσα σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών.
Το στοιχείο αυτό προέκυψε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των Επιτροπών Θεσμών και Διαφάνειας και Παραγωγής και Εμπορίου από τον Συνήγορο του Καταναλωτή, Ζαγορίσιο στην καταγωγή Λευτέρη Ζαγορίτη. Το σημαντικότερο είναι πως η επίλυση δεν συνεπάγεται κόστος και οι καταναλωτές απαλλάσσονται από το βάρος μιας προσφυγής στη Δικαιοσύνη.
Χρόνο με τον χρόνο, όλο και περισσότεροι καταναλωτές καταφεύγουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή επιδιώκοντας λύση.
Το 2017 στον Συνήγορο του Καταναλωτή έφτασαν 9.757 υποθέσεις και τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι το 2018 θα ξεπεράσουν τις 11.000. Τα τελευταία πέντε χρόνια η αύξηση των υποθέσεων που πάνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή ξεπερνάει το 123% σε σχέση με το 2013. Σημαντικό είναι εξάλλου ότι στη διαμεσολάβηση μετέχει πλέον το 94% των προμηθευτών, αν και η συμμετοχή τους δεν είναι υποχρεωτική. Αυτοί που κυρίως δεν προσέρχονται είναι καταστήματα που έχουν κλείσει ή εκείνοι που καταγγέλλονται για διαδικτυακές απάτες.