Επιτέλους, καιρός να μπει τέλος στο «μπούλινγκ» εισπρακτικών εταιριών!

on .

EISPRAKTIKES THLEFONA

• Στο «μη παρέκει» έχει οδηγηθεί η κατάσταση με τις οχλήσεις των εισπρακτικών εταιριών προς τους καταναλωτές με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, κινητή τηλεφωνία κ.α., οι οποίοι καθημερινά δέχονται έντονο τηλεφωνικό «bullying»!
Σε νέα παρέμβασή τους οι καταναλωτικές οργανώσεις ΕΚΠΟΙΖΩ και ΠΟΜΕΚ, στις οποίες καταφθάνουν πλήθος καταγγελιών και διαμαρτυριών, καλούν την Κυβέρνηση να δώσει, άμεσα, τέλος στην ασυδοσία των εισπρακτικών και δικηγορικών εταιριών!
Οι οργανώσεις των καταναλωτών δηλώνουν ότι επανέρχονται για πολλοστή φορά στο θέμα και ζητούν την παρέμβαση της κυβέρνησης, «ώστε να παύσει η ασυδοσία, παράνομη και αθέμιτη συμπεριφορά των εν λόγω εταιρειών, σε βάρος των καταναλωτών / οφειλετών».

Διαπιστώσεις…
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, από τις καταγγελίες των καταναλωτών διαπιστώνουν ότι:
- Η συχνότητα όχλησης των οφειλετών υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (μια φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν καθημερινά και πάνω από 10 φορές τη μέρα!
- Καλούν ακόμα κι αν ο οφειλέτης έχει ρυθμίσει την οφειλή του ή έχει καταθέσει αίτηση με τον νόμο Κατσέλη.
- Επικοινωνούν με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία επικοινωνίας.
- Καλούν στην εργασία του οφειλέτη και τον δυσφημίζουν σε τρίτα άσχετα πρόσωπα.
- Καλούν με απόκρυψη αριθμού, χωρίς να αναφέρουν το ονοματεπώνυνο της εταιρείας στην οποία εργάζονται, αλλά και δεν καταγράφουν τη συνομιλία.
- Ομιλούν με αγενή και προσβλητικό τρόπο, ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται συχνά από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών.

Αυστηροποίηση του Νόμου
Παράλληλα, οι καταναλωτικές οργανώσεις με επιστολή τους καλούν για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει άμεσα στην αυστηροποίηση του νόμου 3758/2009 για τις εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών, «ώστε να εκλείψουν τα ως άνω απαράδεκτα φαινόμενα, καθώς και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους, επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρίες που παρανομούν».
Τέλος καλούν τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες.