Το 2021 «ορόσημο» για την πλήρη λειτουργία του Ε65!

on .

EGNATIA 20 03 2019

• Ξεκίνησαν τα πρώτα έργα στο νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 με τα χωματουργικά να έχουν την τιμητική τους, ενώ έχει ολοκληρωθεί το στήσιμο των εργοταξίων και σε μεγάλο βαθμό και η πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού. 

Πέρα από το νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου υπάρχει όμως και το βόρειο, από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία Οδό, που είναι έργο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Ήπειρο, καθώς θα της δώσει ταχεία και άνετη πρόσβαση προς Θεσσαλία και Κεντρική Ελλάδα! Τι γίνεται λοιπόν με το κομμάτι αυτό, το οποίο είναι αναγκαίο για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα;
Όπως αναφέρει το «ypodomes.com», στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλίας ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας μιλώντας για την ενεργοποίηση του βόρειου τμήματος του Ε65, το οποίο είναι συνολικού μήκους 64 χλμ., αποκάλυψε ότι οι διαδικασίες έγκρισης από την Κομισιόν είναι σε εξέλιξη και στόχος είναι μέχρι το τέλος καλοκαιριού να εγκριθεί, να πάρει τη χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ και να ξεκινήσουν τα έργα.
Ως το 2021…
Iδανικά, το 2021 θα μπορούσε να είναι η χρονιά του αυτοκινητόδρομου Ε65, καθώς αν τελικά τρέξουν τα έργα, θα μπορούσε όλος ο άξονας να λειτουργήσει. Ωστόσο, υπάρχει η… κακή εμπειρία του νότιου τμήματος όπου η έγκριση της Κομισιόν ήρθε μετά από μεγάλες καθυστερήσεις, γι’ αυτό και διατηρείται μία επιφύλαξη αναφορικά με το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα!
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο σύνολό του ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας έχει 175 χλμ. μήκος, ξεκινώντας από ανισόπεδο κόμβο στον αυτοκινητόδρομο Αθήνας - Θεσσαλονίκης λίγο πριν από την πόλη της Λαμίας, περνώντας από Δομοκό, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα και τερματίζοντας σε κόμβο στην Εγνατία Οδό στην περιοχή Κηπουρειό Γρεβενών.