Στο… «παρά πέντε» διαγραμμίσεις και πεζοδρόμια έξω από σχολεία

on .

DIABASH DIAGRAMMISH

Θα πρέπει να… φορτσάρει ο Δήμος Ιωαννιτών για να μπορέσει να παρέμβει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της πόλης, ενόψει και της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Οι ανάγκες είναι πολλές, ειδικά στον τομέα της καθαριότητας, αφού η εικόνα της πόλης εξακολουθεί να απογοητεύει δημότες και επισκέπτες.
Αυτές τις μέρες παρεμβάσεις γίνονται μόνο στους δρόμους. Όπως ενημέρωσε χθες ο Δήμος σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες οριζόντιων και κάθετων διαγραμμίσεων, στο πλαίσιο του έργου «Σήμανση Οδικού Δικτύου» που είναι ενταγμένο στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Ιωαννιτών, ώστε να είναι εμφανείς σε οδηγούς και πεζούς, με στόχο την ασφάλεια και την διευκόλυνση των μετακινήσεων.
Έξω από σχολεία…
Οι παρεμβάσεις πραγματοποιούνται έξω από σχολικές μονάδες και σε βασικές αρτηρίες όπου η κίνηση πεζών και τροχοφόρων είναι ιδιαιτέρως αυξημένη.
Εκτός από τις νέες διαγραμμίσεις και την συντήρηση ή αντικατάσταση της παλαιάς και φθαρμένης κατακόρυφης σήμανσης με νέα, η μελέτη του έργου περιλαμβάνει τοποθέτηση πληροφοριακών πινακίδων, διαμόρφωση διαβάσεων για πρόσβαση ατόμων με ειδικές ικανότητες, καθώς και τοποθέτηση ανακλαστήρων οδοστρώματος.
Στα σημεία όπου εκτελείται η σχετική εργολαβία, βρέθηκε χθες το πρωί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Αρλέτος συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες, προκειμένου να επιβλέψουν τις εργασίες.
«Βασική μας προτεραιότητα είναι να διασφαλίσουμε ότι οι μαθητές μας θα προσέρχονται και θα αναχωρούν από τα σχολεία τους, χωρίς να διατρέχουν κίνδυνο, ενώ έμφαση δίνουμε και στον κεντρικό ιστό, λόγω της αυξημένης κίνησης», ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε δήλωσή του ο Αντιδήμαρχος.
Πεζοδρόμηση στην Ακαδημία
Στο μεταξύ, συνεχίζονται οι εργασίες ανακατασκευής του πεζοδρομίου επί της οδού Δωδώνης στην πρόσοψη του σχολικού συγκροτήματος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής, με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί πριν το «πρώτο κουδούνι».
Η πλακόστρωση μπροστά από το σχολικό συγκρότημα ήταν κατεστραμμένη και αποξηλώθηκε, με στόχο να αποκατασταθεί και να κατασκευαστεί πεζοδρόμιο με αντιολισθητικές πλάκες και όδευση τυφλών.
Παράλληλα, στις διασταυρώσεις και όπου υπάρχουν διαβάσεις θα γίνει υποβιβασμός του πεζοδρομίου ώστε να διευκολύνεται η πρόσβαση των ΑΜΕΑ.