Απεργούν την Τετάρτη και οι νοσοκ. γιατροί Ηπείρου

Απεργούν την ερχόμενη Τετάρτη, 13 Μαΐου οι νοσοκομειακοί γιατροί της Ηπείρου, μαζί με τους τους δημοσίους υπαλλήλους της χώρας, όπως ανακοίνωσε χθες η ΕΙΝΗ.
«Οι νοσοκομειακοί γιατροί έχουμε φτάσει στα όριά μας. Η συνεχής εντατικοποίηση, η υποστελέχωση, οι εξαντλητικές εφημερίες και η απαξίωση της δουλειάς μας, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο ανοχής. Δε πρόκειται να νομιμοποιήσουμε τη βαρβαρότητα, ούτε να δεχθούμε ως κανονικότητα τη ζωή χωρίς δικαιώματα», τονίζει η Ένωση σε ανακοίνωσή της. Στα αιτήματα της κινητοποίησης περιλαμβάνονται η ανοιχτή προκήρυξη του συνόλου των κενών οργανικών θέσεων, ο διπλασιασμός των μηνιαίων αποδοχών των γιατρών, η κατάργηση των μισθολογικών κλιμακίων και του πλαφόν 12% στις πρόσθετες εφημερίες και η χορήγηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας στους γιατρούς του ΕΣΥ.


