Γιορτή συμπερίληψης στα Δωδωναία Εκπαιδευτήρια

on .

DODONAIA

  • Ένα τμήμα του 4ου ΚΔΑΠΑμεΑ της «Μέριμνας» υποδέχτηκαν τα Δωδωναία Εκπαιδευτήρια, στο πλαίσιο δράσης συμπερίληψης που οργανώθηκε από τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Τα παιδιά, με ενθουσιασμό κι αλληλεπίδραση ζωγράφισαν όλα μαζί «Το δέντρο της φιλίας», τραγούδησαν, χόρεψαν, επιδόθηκαν σε αθλοπαιδιές, μετατρέποντας τη δράση σε πραγματική γιορτή! «Οικοδεσπότες και προσκεκλημένοι βιώσαμε μια εμπειρία ουσιαστικής συμπερίληψης, μια και, όπως δήλωσαν κάποιοι μαθητές: ‘Σήμερα αποκτήσαμε νέους φίλους’», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Τα Δωδωναία απευθύνουν θερμές ευχαριστίες προς τα παιδιά του ΚΔΑΠ, τη διευθύντριά τους Μαρία Μπάρμπα και τη συνοδό τους κα Αριστέα Αποστολοπούλου «για το σπουδαίο μάθημα ζωής, αποδοχής και αγάπης που μας παρέδωσαν με την παρουσία τους». Υπεύθυνοι δράσης του σχολείου ήταν οι: Αρχοντάκη Κατερίνα, Κουϊμτζή Κατερίνα και Παπαδιώτης Νίκος.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300