Ο Σύλλογος Αποφοίτων αγωνιά για το κτίριο του ΓΕΛ Ζωσιμαίας

Με τον Περιφερειάρχη Αλέκο Καχριμάνη και με τον Δήμαρχο Θωμά Μπέγκα συναντήθηκε ο Σύλλογος Αποφοίτων Ζωσιμαίας Σχολής, στα πλαίσια της προσπάθειας που καταβάλλει για επίλυση του προβλήματος που προέκυψε στο κτίριο της Ζωσιμαίας Σχολής από τον σεισμό της 8ης Μαρτίου.
Ο Σύλλογος εξέφρασε την αγωνία του ώστε να δοθεί το συντομότερο δυνατό λύση στην δύσκολη αυτή κατάσταση που έχει προκύψει. Παράλληλα, δήλωσε πρόθυμος να στηρίξει τη διαδικασία αποκατάστασης του κτιρίου του Πρότυπου ΓΕΛ και με δικές του προτάσεις προκειμένου να επιταχυνθεί. «Είμαστε σίγουροι ότι και οι δύο τοπικοί άρχοντες, που είναι και οι ίδιοι απόφοιτοι της Ζωσιμαίας Σχολής, θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε το σχολείο μας να επαναλειτουργήσει σύντομα και με ασφάλεια», αναφέρει σε ανακοίνωσή του, την οποίο υπογράφουν ο Πρόεδρος του Συλλόγου Δημήτρης Πάνου και ο Γενικός Γραμματέας Λάζαρος Σακελλαρίου.


