Και η Υπ. Παιδείας στην παρουσίαση του νέου διεθνούς μεταπτυχιακού του Πανεπ. Ιωαννίνων

Εκδήλωση με τίτλο «Ορίζοντες Γνώσης και Καινοτομίας για Αειφόρα Σχολεία και Πανεπιστήμια», διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με αφορμή την παρουσίαση ενός νέου διεθνούς κοινού μεταπτυχιακού προγράμματος στην Εκπαίδευση για την Ενιαία Υγεία (One Health Educa tion).
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τηΔευτέρα 25 Μαΐου στο ξενοδοχείο Grand Serai (5 μ.μ.), πα ρουσία της Υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη. Η Υπουργός θα απευθύνει χαιρετισμό και θα συνομιλήσει με Αμερικανούς και Έλληνες φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Το νέο μεταπτυχιακό πρό γραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το George Mason Univer sity (ΗΠΑ) και το University of Florida (ΗΠΑ) και αποτελεί μια σημαντική διεθνή πρωτοβουλία που φέρνει στο επίκεντρο την επιστημονική προσέγγιση One Health Education, αναδεικνύοντας τη σύνδεση της υγείας των ανθρώπων, των ζώων και του περιβάλλοντος.
Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ανάπτυξη μιας σύγχρονης εκπαιδευτικής προσέγγισης που ενισχύει την Παγκόσμια Αειφορία, τη διεπιστημονική συνεργασία και την καινοτομία στην εκπαίδευση, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο των εκπαιδευτικών ως φορέων γνώσης και κοινωνικής αλλαγής. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν οι βασικοί άξονες του νέου μεταπτυχιακού προγράμματος, καθώς και οι δράσεις που σχεδιάζονται για την ανάπτυξη μιας Ολιστικής Προσέγγισης της Αειφορίας. Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν επίσης ο Περιφερειάρχης και ο Δήμαρχος.
Συντονίζουν οι δημοσιογράφοι Γιώργος Ευγενίδης και Γιώτα Σταύρου.


