ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΗ: Καταγγελίες για κλίμα εκφοβισμού από ΕΙΝΗ

on .

nosokomeio

Δίχως τέλος είναι η κρίση που έχει ξεσπάσει, τους τελευταίους μήνες, στην Ογκολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, με τα προβλήματα που προέκυψαν να εγείρουν σοβαρές ανησυχίες σε ασθενείς και προσωπικό.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Μάρτιο, γιατροί της κλινικής είχαν καταγγείλει δημόσια τον τρόπο λειτουργίας της Ογκολογικής, κάνοντας λόγο για πρακτικές που επηρεάζουν τόσο τις συνθήκες εργασίας όσο και την παρακολούθηση των ασθενών. Η υπόθεση έφτασε μέχρι τη Βουλή, ενώ ακολούθησε προκαταρκτική διερεύνηση από τη διοίκηση του νοσοκομείου.

Μάλιστα, μετά από μια περίοδο… ανακωχής, η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Ηπείρου (ΕΙΝΗ), επανήλθε χθες με σκληρές καταγγελίες για τη διοίκηση και τη διεύθυνση της κλινικής, κάνοντας λόγο για εργασιακή εξουθένωση, διώξεις εργαζομένων και υποβάθμιση κρίσιμων επιστημονικών λειτουργιών.

Επαγγελματική εξουθένωση

Η ΕΙΝΗ υποστηρίζει ότι ο διευθυντής της Ογκολογικής επιχειρεί να επιβάλει εκ νέου τρόπο λειτουργίας που, σύμφωνα με τους γιατρούς, οδηγεί σε επαγγελματική εξουθένωση και είχε στο παρελθόν προκαλέσει ακόμη και παραιτήσεις. Παράλληλα, επικαλείται αποφάσεις της Διεύθυνσης Ιατρικής Υπηρεσίας και του Επιστημονικού Συμβουλίου, οι οποίες - όπως αναφέρει - ζητούν την αναζήτηση διαφορετικής λύσης.

Η απόφαση για επαναφορά του μηνιαίου προγράμματος παρουσίας στην κλινική (αντί του δοκιμασμένου 15νθήμερου) χαρακτηρίζεται ως «τιμωρητική».

Στο στόχαστρο της ΕΙΝΗ μπαίνει ο Διοικητής του ΠΓΝΙ Σπύρος Δερδεμέζης, ο οποίος δεν έχει τοποθετηθεί επί του θέματος, ενώ καθυστερεί προκλητικά και το πόρισμα της προκαταρκτικής διερεύνησης για την κλινική.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300