Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ενισχύει τους δεσμούς του με την Τοπική Αυτοδιοίκηση

Μνημόνιο Συνεργασίας πενταετούς διάρκειας, υπέγραψαν χθες το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και ο Δήμος Αρταίων, εγκαινιάζοντας ένα διευρυμένο πλαίσιο κοινών πρωτοβουλιών στους τομείς της εκπαίδευσης, της έρευνας, του πολιτισμού και της τοπικής ανάπτυξης.
Η συνεργασία προβλέπει τη συνδιοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων, σεμιναρίων και θερινών σχολείων, την προώθηση της επιστημονικής έρευνας με τη συμμετοχή μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας και φοιτητών, καθώς και κοινές πολιτιστικές δράσεις για την ανάδειξη του φυσικού, ιστορικού, αρχαιολογικού και λαογραφικού πλούτου της Άρτας. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στην υποβολή κοινών ερευνητικών προτάσεων, στην αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης προς όφελος της κοινωνίας και στην ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Το Μνημόνιο υπέγραψαν η Πρύτανης του Πανεπ. Ιωαννίνων, Καθηγήτρια Άννα Κ. Μπατιστάτου, και ο Δήμαρχος Αρταίων Χριστόφορος Σιαφάκας. Στην τελετή παρέστησαν οι Κοσμήτορες των Σχολών που εδρεύουν στην Άρτα, Καθηγητές Κυριάκος Καλαϊτζίδης, Ιωάννης Σκούφος και Αλέξανδρος Τζάλλας, η Επίκουρη Καθηγήτρια Ευστρατία Συγκέλλου, καθώς και οι Αντιδήμαρχοι Χρήστος Γιώτης, Δημήτριος Ευαγγέλου και Μαίρη Λυγούρα.
Σε δήλωσή της η Πρύτανης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας επιβεβαιώνει τη βούληση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων να ενισχύσει τους δεσμούς του με την τοπική αυτοδιοίκηση και να συμβάλλει ενεργά στην ανάπτυξη της περιοχής μέσα από την εκπαίδευση, την έρευνα, την καινοτομία και τον πολιτισμό».
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος τόνισε ότι «κοινός μας στόχος είναι η αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και της ακαδημαϊκής εμπειρίας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, η ενίσχυση της έρευνας και της καινοτομίας, καθώς και η ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου της Άρτας».


