Να συνεχιστεί η διδασκαλία της Ιταλικής στο ΓΕΛ Ζωσιμαίας

Τη συνέχιση της διδασκαλίας της Ιταλικής Γλώσσας και στο Πρότυπο Λύκειο Ζωσιμαίας Σχολής ζητάει η Μερόπη Τζούφη με αναφορά της προς την Υπουργό Παιδείας. Η αναφορά βασίζεται σε επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Πρότυπου Γυμνασίου Ζωσιμαίας, στην οποία επισημαίνεται ότι η Ιταλική διδάσκεται επί σειρά ετών ως Β΄ Ξένη Γλώσσα στο Γυμνάσιο, με σταθερή συμμετοχή περίπου του ενός τρίτου των μαθητών, αποδεδειγμένη πρόοδο και επιτυχίες σε εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας.


