Σ. Αρναούτογλου: Η ορεινή Ελλάδα περιοχή δεύτερης κατηγορίας…

Με κριτική προς την Κυβέρνηση, την οποία κατηγορεί για εγκατάλειψη της Ελληνικής υπαίθρου και απαξίωση βασικών υποδομών στις ορεινές περιοχές της χώρας, ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σάκης Αρναούτογλου, επανέρχεται στο ζήτημα των πολύήμερων διακοπών ρεύματος στην ορεινή Άρτα (Δήμος Γ. Καραϊσκάκη) και στην Κοιλάδα του Αχελώου, μετά την επίσημη απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε σχετική ερώτησή του.
Στην απάντησή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπενθυμίζει, μεταξύ άλλων, ότι οι διαχειριστές δικτύων και τα κράτη μέλη έχουν σαφή υποχρέωση να διασφαλίζουν ασφαλή, αξιόπιστα και ανθεκτικά δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, ιδιαίτερα σε απομακρυσμένες περιοχές.
Με αφορμή την απάντηση της Κομισιόν ο κ. Αρναούτογλου αναφέρει πως «η ορεινή Ελλάδα δυστυχώς αντιμετωπίζεται ως περιοχή δεύτερης κατηγορίας. Το 2026 υπάρχουν ακόμα χωριά στην ορεινή Άρτα και στην Κοιλάδα του Αχελώου που μένουν επί μέρες χωρίς ρεύμα, με διαλυμένα δίκτυα, σάπιες κολώνες και ανύπαρκτη συντήρηση. Η Κυβέρνηση μιλά διαρκώς για “ανάπτυξη”, “ψηφιακή μετάβαση” και “στήριξη της Περιφέρειας”, αλλά στην πράξη αφήνει ολόκληρες ορεινές περιοχές στο σκοτάδι και στην εγκατάλειψη».


