Με προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας ο Αλ. Καχριμάνης κερδίζει χρόνο!

on .

ZYGARIA DIKAIOSYNH

Αποφάσισε τελικά χθες να «μιλήσει» η Περιφερειακή Αρχή Ηπείρου για την ποινή αργίας ενός μηνός στον Περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη από το Πειθαρχικό Συμβούλιο, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά την είδηση που μετέδωσαν τα Μέσα Ενημέρωσης. 

Ωστόσο στην ανακοίνωση που εξέδωσε, επιχειρεί ν’ αλλάξει το πεδίο συζήτησης από πολιτικό σε επικοινωνιακό! Αντί να σταθεί στην ουσία της ποινής που του επιβλήθηκε, επιλέγει να επιτεθεί στα Μέσα Ενημέρωσης που ανέδειξαν την υπόθεση, κάνοντας λόγο για «ευσεβείς πόθους» και «εικονική πραγματικότητα»! 

Και… ρίχνοντας την μπάλα στην εξέδρα, αναφέρει ότι απαλλάχθηκε ομόφωνα για σειρά κατηγοριών που αφορούσαν τις εργασίες στον Γράμμο, αλλά και την υπόθεση μεταφοράς υλικών από τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Ελληνικού. Μάλιστα, ιδιαίτερη έμφαση δίνει στο σκεπτικό περί «ωφέλειας της αθλητικής κοινότητας της Ηπείρου» (!) ώστε να ενισχυθεί το πολιτικό αφήγημά του ότι οι ενέργειες έγιναν με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον!

Ωστόσο, παραμένει το γεγονός ότι το Πειθαρχικό Συμβούλιο διαπίστωσε παραπτώματα και επέβαλε ποινή αργίας ενός μηνός στον Περιφερειάρχη και 15 ημερών στην αναπληρώτρια Περιφερειάρχη Αγνή Νάκου. Η απόφαση αυτή δεν αναιρείται από κάποιες απαλλαγές για άλλα σκέλη της υπόθεσης και αποτελεί πολιτικά σοβαρή εξέλιξη για τη διοίκηση της Περιφέρειας.

Την ίδια ώρα, προαναγγέλλεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με την Περιφερειακή Αρχή να επισημαίνει ότι «σε περίπτωση κατάθεσης αίτησης αναστολής, η απόφαση δεν εκτελείται έως την έκδοση απόφασης επ’ αυτής, ενώ, εφόσον το Ανώτατο Ακυρωτικό αναστείλει την εκτέλεση και εν συνεχεία ακυρώσει την απόφαση, αυτονοήτως ουδεμία ποινή υφίσταται αναδρομικά».

Βέβαια, η ένσταση αυτή γίνεται για να μην είναι άμεσα εκτελεστή η απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου. Έτσι, μέχρι την εκδίκαση στο Συμβούλιο της Επικρατείας κερδίζει χρόνο για να συνεχίσει ανενόχλητος την… ανάπτυξη της Ηπείρου!

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300