Ηλεκτρονική τραπεζική για όλους από την Πειραιώς στα Γιάννενα!

on .

TRAPEZA PEIRAIOS PYRSINELLA

• Πρωτοποριακό για τα Γιάννενα και για ολόκληρη την Ήπειρο είναι το νέο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, το e-branch, όπως ονομάζεται, που λειτουργεί ήδη στη γωνία της οδού Πυρσινέλλα με τον πεζόδρομο της Γρηγορίου Σακκά, δηλαδή στο κέντρο της πόλης.
Πρόκειται για ένα νέο «εργαλείο» οικονομικού προγραμματισμού που απευθύνεται σε ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες, προσφέροντας πολλαπλές υπηρεσίες μέσω της Winbank. Όσο για την ανταπόκριση των Γιαννιωτών, αυτή είναι ιδιαίτερα θερμή στους δύο μήνες λειτουργίας του καταστήματος!
Τις δυνατότητες του e-branch παρουσίασε χθες ο Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Βορείου Ελλάδος της Πειραιώς κ. Γιώργος Γεωργόπουλος.
Παρέχεται βοήθεια…
Τα πάντα μπορεί να κάνει ο πελάτης στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, η πρόσβαση στο οποίο είναι ιδιαίτερα εύκολη αφού βρίσκεται στην «καρδιά» των Ιωαννίνων.
Χρειάζεται φυσικά μία εξοικείωση με την ηλεκτρονική τραπεζική, όμως δε μένουν… αβοήθητοι όσοι πολίτες δεν την έχουν, καθώς μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας και φυσικά να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.
Μεγάλη ανταπόκριση!
Πάντως, όπως ανέφερε χθες στον «Π.Λ.» ο Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών της Πειραιώς Γ. Γεωργόπουλος, γενικά οι πολίτες, ακόμα και εκείνοι μεγαλύτερης ηλικίας, είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές υπηρεσίες που αυτή προσφέρει!
Γι’ αυτό και η ανταπόκριση των πελατών της Πειραιώς μέσα στους πρώτους δύο μήνες λειτουργίας του e–branch στα Γιάννενα είναι μεγάλη, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα υπόλοιπα οκτώ ηλεκτρονικά καταστήματα της Τράπεζας σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Κρήτη που καταγράφουν αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα.
«Σύγχρονη εξυπηρέτηση…»
Όπως εξήγησε χθες ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, «ο απώτερος στόχος δημιουργίας των e-branch δεν είναι ούτε ο εντυπωσιασμός, ούτε η καινοτομία χωρίς σκοπό. Είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας».
Ειδικά για την πόλη μας, ανέφερε πως «η δημιουργία του e-branch στο κέντρο των Ιωαννίνων, στην «καρδιά» της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί, καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Η ανταπόκριση που υπάρχει στη λειτουργία των e-branch αποδεικνύει ότι η επιλογή της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει στη νέα γενιά καταστημάτων γίνεται στην κατάλληλη συγκυρία».
Τι υπηρεσίες προσφέρει
Πρωτοποριακές υπηρεσίες προσφέρει στους πελάτες της Πειραιώς το e-branch Ιωαννίνων, μεταξύ των οποίων και όσες συναλλαγές πραγματοποιούμε καθημερινά όλοι μας μέσω των ΑΤΜ. Οι βασικότερες από αυτές είναι οι εξής:
- Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης πληθώρα συναλλαγών σε διευρυμένο ωράριο.
- οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
- Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
- Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).
- Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).
Για πολίτες ΑμεΑ
Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες και για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ. Πιο συγκεκριμένα, για άτομα με πρόβλημα όρασης γίνεται εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων. Για άτομα με πρόβλημα ακοής, υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου. Τέλος, για άτομα με κινητικά προβλήματα, προσφέρεται εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».
Και προγραμματισμός…
Στη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης στα Γιάννενα έγινε αναφορά και στις νέες υπηρεσίες winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, που προσφέρουν λύσεις οικονομικού προγραμματισμού για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες.
Όπως τονίστηκε, στη νέα winbank ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση. Δηλαδή, βλέπει όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του, ενώ παρέχεται αυτόματη ένταξη όλων των συναλλαγών σε κατηγορίες, ανάλογα με την φύση τους (Μετρητά, Υγεία, Σπίτι, Ψυχαγωγία, Υποχρεώσεις, Ψώνια, Μετακίνηση και Έσοδα). Επίσης, προσφέρεται παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, τόσο για τον τρέχοντα μήνα, αλλά και για προηγούμενους μήνες, δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης, αλλά και δυνατότητα δημιουργίας προσωπικών στόχων αποταμίευσης, και παρακολούθησης της πορείας τους.
Ταυτόχρονα, ο πελάτης έχει την ευχέρεια να προσαρμόζει τα δεδομένα στις δικές του ανάγκες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έναν πραγματικά προσωποποιημένο οικονομικό προγραμματισμό.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ