Στη Β’ ο Πανζαγορισιακός, συγχαίρει ο Γ. Σουκουβέλος

Και μαθηματικά στη Β’ κατηγορία, ανέβηκε ο Πανζαγορισιακός 1966 μετά τη νίκη με 1-4 επί της Αγίας Μαρίνας.
Τα συγχαρητήριά του στην ομάδα εξέφρασε ο Δήμαρχος Ζαγορίου Γεώργιος Σουκουβέλος, κάνοντας λόγο για μεγάλη επιτυχία για το Ζαγόρι.


