39 τόνοι ανακυκλώσιμων υλικών από μαθητές του Δήμου Ιωαννιτών

on .

ANAKYKLOSH MATHITES

  • Η εκδήλωση βράβευσης των σχολείων του Δήμου Ιωαννιτών που συμμετείχαν στη δράση «Πάμε Ανακύκλωση» πραγματοποιήθηκε στον Πολιτιστικό Χώρο «Δημ. Χατζή», στο πλαίσιο του προγράμματος Followgreen.

Στη δράση συμμετείχαν 80 σχολεία και περίπου 9.000 μαθητές, οι οποίοι με τη στήριξη γονέων και εκπαιδευτικών ανακύκλωσαν χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο, ρούχα και μπαταρίες, συγκεντρώνοντας περίπου 39.000 κιλά ανακυκλώσιμων υλικών!

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι αντιδήμαρχοι Παιδείας και Καθαριότητας, οι οποίοι αναφέρθηκαν στη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της ανακύκλωσης και εξέφρασαν τη στήριξη του Δήμου σε κάθε πρωτοβουλία που προωθεί τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη στάση απέναντι στο περιβάλλον. Ο Δήμος ευχαρίστησε επίσης τους φορείς και τις επιχειρήσεις που στήριξαν τη δράση με δώρα και δωροεπιταγές για τα σχολεία.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300