Δεν λύνονται τα προβλήματα του Δήμου με την καταγραφή τους σε πλατφόρμα (2)

on .

GIANNENA NOVOVILLE 2 2 21

• Νέα πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων απέκτησε ο Δήμος Ιωαννιτών, μένει όμως να δούμε πόσο θα δουλέψει στην πράξη, καθώς δεν φτάνει η επισήμανση των προβλημάτων, εάν δεν ανταποκρίνονται άμεσα οι αρμόδιες υπηρεσίες για να τα επιλύσουν.

Σήμερα, κατά γενική ομολογία, ο Δήμος δεν φημίζεται για τα γρήγορα αντανακλαστικά του όσον αφορά ζητήματα 

καθημερινότητας, από την καθαριότητα και τον ευπρεπισμό των δημοτικών χώρων, μέχρι την αποκατάσταση μιας λακκούβας ή ακόμη και την αντικατάσταση μιας καμένης λάμπας.

Εύκολο εργαλείο…
Όπως ανακοίνωσε χθες ο Δήμος Ιωαννιτών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών έθεσε σε λειτουργία την πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων Novoville.
Πρόκειται για ένα εύκολο «εργαλείο» επικοινωνίας με τους πολίτες, καταγραφής των αιτημάτων και των προβλημάτων που άπτονται κυρίως της καθημερινότητας και παρακολούθησης της πορείας αντιμετώπισης και επίλυσής τους, που βέβαια είναι και το μέγα ζητούμενο στην πόλη μας.
Η πλατφόρμα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, καθώς και για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.
Ο δημότης ή ο επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. φθαρμένους κάδους απορριμμάτων, καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο, όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Πως λειτουργεί…
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
-Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο.
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Και άλλες ευκολίες…
Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για όλες τις ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου, αλλά και για νέα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ή για έκτακτα περιστατικά.
Οι υπηρεσίες του Δήμου Ιωαννιτών, από την άλλη πλευρά έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντάς την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Αισιόδοξος ο Μ. Ελισάφ
Με τη λειτουργία της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο, ο δήμαρχος Μ. Ελισάφ ανέφερε, μεταξύ άλλων: «…ανοίγουμε ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και μετά από αυτή. Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους, με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς τη συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου, του Δήμου μας».