Μετάλλια του Σπάρτακου στους Βαλκανικούς Αγώνες

Δύο αθλητές του Σπάρτακου Ιωαννίνων συμμετέχοντας με την Εθνική Ελλάδας στους Βαλκανικούς Αγώνες εφήβων Νεανίδων στο τζούντο, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο.
Πρόκειται για τη Δανάη Δήμου και τον Ευθύμιο Γκόλια -57 κ. Νεανίδων και –81 κ. εφήβων αντίστοιχα, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο.
Επίσης συμμετείχαν στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την εθνική μας, στους ομαδικούς αγώνες.


