ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Χάρισε ποινές!..
Ωραία πράγματα συμβαίνουν επί θητείας Κοντονή στη Δικαιοσύνη! Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», ο Υπουργός έδωσε πρόσφατα… άφεση αμαρτιών σε διάφορους υπόδικους, χαρίζοντας ποινές, αίροντας συνέπειες από καταδίκες και άλλα ωραία. Αδιάψευστος μάρτυρας γι’ αυτά η «Εφημερίδα της Κυβερνήσεως» (Τεύχος Γ’ 883 / 8.9.2017). Το θέμα έχει και τοπικό ενδιαφέρον, καθώς ανάμεσα στους ευεργετημένους από τον Κοντονή περιλαμβάνεται μια κυρία που είχε καταδικαστεί στην Ηγουμενίτσα σε ποινή φυλάκισης τριών μηνών με τριετή αναστολή για απόπειρα κλοπής κατά συναυτουργία. Η ποινή της αίρεται –με απόφαση του Υπουργού, το επαναλαμβάνουμε- προκειμένου να μην αποτελεί κώλυμα διορισμού της ως μονίμου υπαλλήλου στον Δήμο Ιωαννιτών!
Κι άλλη περίπτωση…
Ο… φιλεύσπλαχνος Υπουργός αίρει επίσης τις κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη Αλβανού υπηκόου από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ιωαννίνων σε ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών, μετατραπείσα σε χρηματική, για το αδίκημα της νόθευσης διαβατηρίου. Αυτό προκειμένου να μην αποτελεί η ποινή κώλυμα για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας με πολιτογράφηση! Τι να σχολιάσουμε για όλα τα παραπάνω; Ένα «Ελλάς το μεγαλείο σου» είναι αρκετό…
Κ.Α.
Θετική εξέλιξη…
Μετά από πολύχρονη καθυστέρηση, την εκτέλεση εργασιών στο νέο λιμένα Ηγουμενίτσας (Γ1 Φάση), με ανάδοχο την «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ», ενέκρινε η Γενική Γραμματεία Υποδομών Υπενθυμίζεται ότι για τα έργα της Γ1 Φάσης ανάδοχος ήταν η εταιρεία «ΙΟΝΙΟΣ ΑΕ», η οποία λόγω προβλημάτων υποκαταστάθηκε τον Ιούλιο του 2014 από την «ΑΚΤΩΡ». Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 110 εκατ. ευρώ, ενώ η έκπτωση που δόθηκε φτάνει το 47%. Είναι θετική εξέλιξη αυτό, γιατί το λιμάνι Ηγουμενίτσας έχει πολλές ελλείψεις. Η εκτέλεση εργασιών μπορεί να συνδεθεί και με άλλα δύο γεγονότα: Έντονο είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, το επενδυτικό ενδιαφέρον σε ό,τι αφορά το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Το προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει και η αναζήτηση αξιόπιστων επενδυτών. Άρα η υλοποίηση της Γ’ φάσης θα δώσει μεγαλύτερη αξία στο λιμάνι...   
H. M.
Σχέδια και στόχοι…
Δια στόματος Τσίπρα ακούσαμε: Όποιος διαπραγματεύεται με σχέδιο πετυχαίνει τους στόχους του. Η δήλωση αυτή δημοσιεύθηκε στη «Ναυτεμπορική» και αφορούσε στην προστασία της Ελληνικής φέτας στην Ιαπωνία. Γιατί βρε Αλέξη δεν εκπόνησες ένα σχέδιο για να υπερασπιστείς την Ελλάδα στις τρόικες και του θεσμούς; Κάτι καλύτερο θα μπορούσες να πετύχεις απ’ αυτά που μας έφερες και μας τα φόρεσες καπέλο! Πού πας χωρίς σχέδιο; Ξυπόλυτος στ’ αγκάθια; Νέος άνθρωπος είσαι. Λίγη δουλειά παραπάνω δεν θα έβλαπτε ούτε εσένα και εμείς δεν θα τα βλέπαμε όλα μαύρα. Εκτός κι αν τρόμαξες με το σχέδιο του διπλού νομίσματος  και ορκίστηκες να μη ξανακάνεις σχέδια…
MAT

Κατέβασε τους τόνους!

Συχνές οι ανακοινώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Καραγιάννη για συμμετοχή  του σε εκδηλώσεις, συναντήσεις κλπ. Έχει καιρό όμως να αναφερθεί στο θέμα της "φέτας", αν και την τρέχουσα περίοδο κορυφώνονται οι αντιδράσεις των κτηνοτρόφων και καταρρέουν οι τιμές. Συμβιβάστηκε άραγε κι αυτός με την ιδέα ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτε, ή μήπως απορροφήθηκε με άλλα θέματα της επικαιρότητας, οπότε να περιμένουμε την επάνοδό του στις "επάλξεις" για την προστασία του εθνικού μας προϊόντος;
Α.

Θερμός μήνας…
Μπορεί ο Μάιος να το… γύρισε καιρικά και να θυμίζει πιο πολύ Οκτώβριο, όμως ο περασμένος Απρίλιος δεν ήταν συνηθισμένος μήνας. Σύμφωνα με ανάρτηση του Καθηγητή Μετεωρολογίας Άρη Μπαρτζώκα, η μέση θερμοκρασία του στα Γιάννενα ήταν 16,2 βαθμοί Κελσίου, δηλαδή πολύ υψηλή για τα δεδομένα του! Όπως έγραψε ο κ. Μπαρτζώκας, ο φετινός ήταν ο δεύτερος πιο θερμός Απρίλιος από την απελευθέρωση της πόλης μας το 1913! Πιο ζεστός απ’ όλους ήταν ο Απρίλιος του 1934 με μέση θερμοκρασία 16,7 βαθμούς Κελσίου! Η μέση κλιματική τιμή του Απριλίου για τα Γιάννενα είναι 12,4 βαθμοί. Έχει κι ο καιρός τα… τρελά του!
Κ.Α.

* * *

Ερασιτεχνικές παρεμβάσεις…
Τελικά είμαστε τόσο άτυχοι! Λες και στέρεψε αυτός ο τόπος από προσωπικότητες με γνώσεις και κύρος για να μας εκπροσωπούν. Κοιτάζεις ένα - ένα τα μέλη της κυβέρνησης και είναι σπάνιο έως αδύνατο να ξεχωρίσεις κάποια προσωπικότητα εγνωσμένου κύρους που να επιβάλλεται με τις γνώσεις και την εργατικότητα. Αλλά και αν κάποιοι έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά είναι από δύσκολο έως αδύνατο να τους επιτρέψουν οι άλλοι να κάνουν αυτά που νομίζουν ώστε να εκπληρώσουν το χρέος τους απέναντι στο λαό που τους επέλεξε για να τον εκπροσωπούν. Έτσι τίποτε δεν αλλάζει προς το καλύτερο. Στο Δημόσιο η απραξία είναι το κύριο χαρακτηριστικό εκείνων που έχουν την ευθύνη να το αναδιοργανώσουν απ’ την αρχή. Στρατηγικός στόχος κανένας… Όλα λιμνάζουν.
Αποφεύγουν τα σχέδια!
Δεν υπάρχει σχέδιο δράσης. Κι αν ακόμη βρίσκεται στο μυαλό κάποιου συνεπούς στελέχους εκεί θα μείνει αφού τα εμπόδια που θα του βάλουν προς την υλοποίηση δεν θα μπορέσει να τα υπερβεί. Τίποτε δεν ξεκινάει και ποτέ δεν ολοκληρώνεται. Στάδια εφαρμογής δεν υπάρχουν ούτε στη σκέψη ούτε στην πράξη. Η έλλειψη συντονισμού είναι ολοφάνερη. Δεν ξέρω αν είναι η αδυναμία να επιβάλει τις απόψεις του ο πρώτος τη τάξει ή αν ο ίδιος δεν έχει προχωρήσει στην εφαρμογή συγκεκριμένου προγράμματος με στάδια εφαρμογής, αξιολόγηση και τελική ολοκλήρωση. Ίσως τα υπάρχοντα αναρίθμητα τμήματα δεν βοηθάνε στο συντονισμό των δράσεων και έτσι η αρχική εντολή χάνεται μέσα στο λαβύρινθο του συστήματος. Ίσως και η αδιαφορία των υπευθύνων να βάζει τα εμπόδια…
Ένα αλαλούμ…
Κατά καιρούς και για πολιτικούς λόγους δημιουργούν νέα τμήματα για να βολέψουν τους δικούς τους και μετά άλλα τμήματα έχουν προϊσταμένους αλλά στερούνται υπαλλήλους και άλλα μένουν ανενεργά αφού δεν έχουν ούτε υπαλλήλους ούτε προϊσταμένους. Βλέπεις, στην πορεία των πραγμάτων δημιούργησαν θέσεις που ποτέ δεν στελεχώθηκαν. Έτσι έμειναν απλές σφραγίδες που δυσκολεύουν τον συντονισμό της όποιας προσπάθειας. Αν ο υπουργός καταφέρει στη θητεία του να γνωρίσει ποια τμήματα έχει, πώς λειτουργούν και πώς θα μπορούσε να τα συντονίσει ώστε να λειτουργούν γρήγορα και αποδοτικά αυτό θα είναι μάλλον η εξαίρεση. Έτσι και οι υπουργοί απλά προΐστανται χωρίς να αποδίδουν στο έργο που τους αναθέτουν. Και το καράβι πλέει ακυβέρνητο…
Κάνουμε το χρέος μας!
Εμείς τους δίνουμε τους φόρους που μας ζητάνε αλλά εκείνοι δεν μας ανταποδίδουν αυτά που μας οφείλουν. Μπορεί να μεγάλωσαν τα υπουργεία για να χωρέσουν όλους τους παρατρεχάμενους αλλά οι ανταποδοτικές υπηρεσίες που μας οφείλουν είναι ελλιπείς. Έτσι το κόστος της λειτουργίας του κάθε υπουργείου αυξάνεται προκλητικά αλλά οι υπηρεσίες που προσφέρουν δεν έχουν την ίδια αυξανόμενη εξυπηρέτηση. Κανένας υπουργός δεν βρήκε τρόπο να συνδέσει τις αμοιβές των εργαζομένων με την απόδοσή τους έτσι όλοι συνεπείς και αδιάφοροι βράζουν στο ίδιο καζάνι ενώ υποθέσεις που έπρεπε να διεκπεραιωθούν χορταριάζουν στα συρτάρια…
Θεανώ Βλάχου

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ