ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

«Πονοκέφαλος» το παρκινγκ!
Εργασίες εγκατάστασης οπτικών ινών πραγματοποιούνται αυτές τις μέρες σε διάφορους δρόμους της πόλης των Ιωαννίνων. Υπάρχει άραγε λόγος που οι εργασίες γίνονται ταυτόχρονα σε κοντινούς δρόμους σε κάθε γειτονιά; Δεν γίνεται να τελειώνουν τα έργα σ’ έναν δρόμο, να δίνεται και πάλι στους πολίτες και στη συνέχεια να προχωρούν στον επόμενο; Το ερώτημα από αγανακτισμένους κατοίκους που τις τελευταίες μέρες έχουν δεινοπαθήσει με το θέμα «παρκινγκ». (Η φωτό χθες από την οδό Τσακάλωφ).
Ε.

Και ο Σάκης Τζαλαλής υποψ. Ευρωβουλευτής…
Μετά την Άννα Ασημακοπούλου και τον Νίκο Γιαννή που κατεβαίνουν υποψήφιοι για την Ευρωβουλή με τη Ν.Δ., τη Φωτεινή Σκοπούλη και την Όλγα Νάσση με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τον Νίκο Βακολίδη με το ΜΕΡΑ25, ένας ακόμη Γιαννιώτης, ο γνωστός προπονητής μπάσκετ Αθανάσιος (Σάκης) Τζαλαλής θα είναι υποψήφιος με το Κίνημα Αλλαγής στις Ευρωεκλογές του Μαΐου.
Χθες συναντήθηκε με την Φώφη Γεννηματά (φωτό) επισημοποιώντας την υποψηφιότητά του.
Ο Σάκης Τζαλαλής επαγγελματίας αθλητής και προπονητής Μπάσκετ σε Ελληνικές ομάδες και μέλος της Εθνικής ομάδας, το 2017 βραβεύθηκε από τον ΠΣΑΤ στο Μέγαρο Μουσικής, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, για τη διάσωση ανθρώπου, ενώ το 2018 βραβεύτηκε και από την Πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ για την κοινωνική του προσφορά.
Πάντως, όπως λένε, παντού δηλώνει υπερήφανος για την Ηπειρωτική καταγωγή του…
Ε.

Είναι τυχαίο; Δεν νομίζω…
Τους αδειάζει και προχωράει χωρίς αναστολές και χωρίς τύψεις! Πρώτα τους χρησιμοποιεί προς ίδιον όφελος και μετά τους ρίχνει στα αζήτητα! Έτσι έκανε με τους Αλαβάνο, Βαρουφάκη, Λαφαζάνη, Στρατούλη, Κωνσταντοπούλου και λοιπούς… ολοδικούς του που τον στήριξαν μέχρι που να εδραιώσει τη θέση του και μετά «εξοστράκισε» και αυτούς αλλά και τους Κοτζιά, Πάνο Καμμένο και λοιπούς. Χρησιμοποιεί τις μεθόδους Πoλάκη για όσο του είναι χρήσιμες και κάποια στιγμή θα τον ξεγράψει και αυτόν. Αρκεί να κάνει τη δουλειά του. Όλα στο βωμό των προσωπικών του επιδιώξεων… Πολύ φοβάμαι ότι θα μείνει με το Νίκο Παππά και Φλαμπουράρη να κλαίνε και οι τρεις τη μοίρα τους…
ΜΑΤ

Κοστίζει ακριβά!
Για μια φορά ακόμη έγινε φρούριο η Θεσσαλονίκη. Κάθε επίσκεψη του Τσίπρα κοστίζει ακριβά. Πριν από καιρό εγκαινίασε μία αφίσα, δήθεν για το μετρό, και οι αστυνομικοί ήταν στο πόδι και τώρα πήγε να καλοπιάσει τους Μακεδόνες επιχειρηματίες για να μην πάει μόνος του στα Σκόπια. Η κάθε μετακίνησή του έχει μεγάλο κόστος, αφού μόνο με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο νιώθει ασφαλής και μετά για να μετακινηθούν τόσοι αστυνομικοί ξοδεύονται κρατικοί πόροι. Τι να πούμε; Δεν τα καταφέρνει στα οικονομικά και ξοδεύει χωρίς να υπολογίζει την οικονομική κατάσταση της χώρας ή το κάνει επίτηδες για να μην αφήσει ούτε ευρώ στα ταμεία γι’ αυτούς που θα τον διαδεχθούν;
Θ.
Και του χρόνου!
Μπορεί να είναι πράγματι εδώ και δεκαετίες ένα πάγιο αίτημα των Δημοτικών Αρχών των Ιωαννίνων η παραχώρηση ολόκληρης της έκτασης του Στρατοπέδου Βελισσαρίου στην πόλη και τους κατοίκους της, όμως, δυστυχώς, δεν έφτασε ακόμη η στιγμή που αυτό θα γίνει και πράξη!
Η σχετική… είδηση μέσα από το χθεσινό «ρεπορτάζ» του Χρήστου Τσέτση, ανήμερα Πρωταπριλιάς, ήταν πολύ καλή για να είναι και… αληθινή!
Και του Χρόνου!
«Π.Λ.»
* * *
Το μοντέλο πάλιωσε…
Δεν δείχνουν ενδιαφέρον για τις ευρωπαϊκές εκλογές οι λαοί της Ευρώπης. Δεν έπεισε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ότι παίρνει αποφάσεις εκπροσωπώντας τους λαούς! Όλες οι αποφάσεις παίρνονται, αλλά και επιβάλλονται αυταρχικά από τα ισχυρότερα κράτη γι’ αυτό και το ευρωπαϊκό οικοδόμημα σειέται συθέμελα και οι λαοί οδηγούνται σε λύσεις ακραίες, ψάχνοντας στον τόπο του ο καθένας για το καλύτερο. Πολυέξοδες οι διαδικασίες λειτουργίας του ευρωκοινοβουλίου και των άλλων υπηρεσιών και παρά τις κατά καιρούς προσπάθειες περιορισμού της σπατάλης, εξακολουθούν να σπαταλούνται πόροι. Περί ισόρροπης ανάπτυξης Βορρά και Νότου γίνονται μόνο φιλολογικές συζητήσεις, ενώ το άνοιγμα είναι πολύ μεγάλο και κάνουν οι ισχυροί ότι δεν το βλέπουν…

Ποιοι οδηγούν στα αδιέξοδα;
Δεν γνωρίζω τίνων συμφέροντα εξυπηρετούνται με την τεράστια γραφειοκρατία των Βρυξελλών που καταπίνει ανυπολόγιστα κεφάλαια. Ποιους βολεύουν αυτές οι πρακτικές που ενώ υπάρχουν στελέχη που τα καταγγέλλουν, τίποτε δεν αλλάζει προς το καλύτερο; Κάποτε ένας Έλληνας ευρωβουλευτής που εκλεγόταν στη Γερμανία τύπωσε φωτοτυπίες χαρτονομισμάτων και τις πετούσε από το παράθυρο του Ευρωκοινοβουλίου, προκειμένου να δείξει τη σπατάλη πόρων που γίνεται στα όργανα της Ε.Ε. Έγιναν κατά καιρούς κάποιες περικοπές, γιατί η σπατάλη είχε ξεφύγει εντελώς, αλλά δυστυχώς οι πόροι που εξακολουθούν να ξοδεύονται στις υπηρεσίες της Ε.Ε. ενώ θα μπορούσαν να κλείσουν πολλές πληγές των ευρωπαϊκών λαών, απλά τους οδήγησαν στην υπερχρέωση…

Ποιοι τα επέβαλαν;
Το Ευρωκοινοβούλιο είναι ανύπαρκτο! Δύο ευρωπαϊκά όργανα κινούν τα νήματα της Ευρώπης. Η σύνοδος κορυφής στην οποία μετέχουν οι αρχηγοί των κρατών - μελών που το μόνο που κάνει είναι να ξοδεύονται πόροι για τη διαμονή τους σε μεγάλα θέρετρα και τελικά αφού βγάλουν τη γνωστή φωτογραφία, επιβάλλονται στους λαούς οι απόψεις των ισχυρών. Δεν υπάρχουν ούτε εκεί δημοκρατικές διαδικασίες. Όσο για το Γιούρογκρουπ που χαρακτηρίστηκε αρχικά ως άτυπο όργανο και έκοβαν και έραβαν πολιτικοί τύπου Ντάισεμπλουμ, επέβαλε τελικά τις απόψεις του προς κάθε κατεύθυνση. Γι’ αυτό και οι λαοί όσο και αν είναι υπέρμαχοι της Ε.Ε., προσπαθούν να βρουν λύσεις στα εσωτερικά των χωρών τους. Μια τέτοια Ευρώπη, για πόσο νομίζουμε ότι θα εξακολουθήσει να υπάρχει;

Προς ίδιον όφελος!
Σκέφτηκε ποτέ η Γερμανία την οικονομική κατάσταση των ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες πουλούσε ό,τι παρήγαγε; Οι 28 χώρες- μέλη της Ε.Ε. ήταν οι αγορές στις οποίες διακινούσε τα προϊόντα της. Έτσι, ενώ οι οικονομίες των άλλων χωρών έφθιναν δημιουργώντας ελλείμματα, η Γερμανία μετρούσε τα περισσεύματά της. Η Ευρώπη δεν αναπτυσσόταν ταυτόχρονα, το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο δεν συνδέθηκε ποτέ με τους λαούς που υποτίθεται ότι εκπροσωπούσε, και τα διάφορα όργανα που δημιούργησαν δεν έδωσαν ποτέ λόγο στους λαούς τους οποίους μάλλον αγνοούσαν. Αν δεν αποφασίσουν να δημιουργήσουν μία δημοκρατική ένωση χωρών και λαών, η Ε.Ε. θα καταρρεύσει… Και τότε;
Θεανώ Βλάχου

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ