ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΟ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΤΣΟΛΑΜΠΡΟΣ on . Posted in ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΟ

- Η υπ/γός σ. Ράνια Αντωνοπούλου από τα γεννοφάσκια της ήτο ενταγμένη στον «ΡΗΓΑ ΦΕΡΡΑΙΟ», αλλά με το πέρας των λυκειακών της σπουδών αντί να οδεύσει προς την Μέκκα του κομμουνισμού και να εγγραφεί είτε στο πανεπιστήμιο ΠΑΤΡΙΣ ΛΟΥΜΠΟΥΜΠΑ είτε στον ΛΕΜΟΣΝΟΣΦΩ της Μόσχας, προτίμησε την σφηκοφωλιά των «Δολοφόνων των Λαών», άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, όπου και γνωρίστηκε με τον σ. Δημήτρη Παπαδημητρίου Πρόεδρο του Ινστιτούτου ΛΕΒΙ!
- Πώς την μυρίστηκε ο οιηματίας πρωθυπουργός και την ανακάλυψε για να παρασταθεί στην κυβέρνηση της Α-Β φοράς ΑριστεροΔεξιάς ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, και στη συνέχεια να προσκαλέσει και τον σύντροφό της και να του αναθέσει μάλιστα λίαν σοβαρό υπουργείο, που έπρεπε να απαρνηθεί τα όσα δίδασκε, μια και η μαρξιστική θεωρία πόρω απέχει απ΄ αυτή των νεοφιλελευθέρων των πέραν του Ατλαντικού ισχυόντων και μάλιστα στο Ινστιτούτο ΛΕΒΙ;
- «Γάτα» λοιπόν ο πρωθυπουργός μας οσμιζόμενους του συντρόφους…
* * *
- Φαίνεται, ότι το Οικονομικό Επιτελείο της συγκυβερνήσεως των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛιτών, για β’ φορά πρέπει να πάσχει από κάλο στον εγκέφαλο!..
- Αυτό είναι ευεξήγητο από τον απλούστερο ακόμη πολίτη αυτής της δύσμοιρης Χώρας, όταν βλέπει στα «βοθροκάναλα» -για να μην το ξεχνάμε κι αυτό- ότι: Από το 2010 που άρχισε η φοροκαταιγίδα έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους οι Έλληνες φορολογούμενοι ως εξής: 2010: 170.000 ΙΧ, 2011: 204.000, 2012: 365.000, 2013: 135.000, 2014: 100.000 και 2015: 70.000 ΙΧ.
- Αν ήτο πιο ελαστική και ελκυστική η φορολόγηση των οχημάτων το δύστροπο κράτος  θα είχε ένα κάρο έσοδα από την φορολόγηση αυτών των οχημάτων, τα οποία επιπλέον θα έδιναν δουλειά σε πλήθος συνανθρώπων μας, όπως συνεργεία, καταστήματα πωλήσεως ανταλλακτικών, πρατήρια καυσίμων, πλυντήρια οχημάτων κ.λπ.
- Και όμως ο κάλος στον εγκέφαλο δεν επιτρέπει να σκεφτούν οικονομικά, αφού δύναται να εισπράξει αυτά τα έσοδα από το στράγγισμα των Ελλήνων φορολογουμένων!..
- Αυτή την χασούρα δεν την οσμίζονται οι συμπολίτες ΣΥΡΙΖΑιοι;
* * *
- Το έβαλε, αμέτι Μωαμέτι το αδηφάγο κράτος που ρέπει στην απληστία, να μην αφήσει ακίνητο για ακίνητο στα χέρια των φορολογουμένων με την επιβολή φόρων επί φόρων και την αδυναμία των πολιτών να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις αυτές.
- Έτσι με την αρπακτική αυτή τακτική οι πολίτες αδυνατούντες να καταβάλουν το φόρο κληρονομιάς, παραχωρούν τα ακίνητα που κληρονομούν στο κράτος, στις κατά τόπους Εφορίες, οι οποίες θα τα εγκαταλείψουν στην τύχη τους, όπως έχουν εγκαταλειφθεί και τα ολυμπιακά ακίνητα, τα οποία ρημάζουν.
- Ωραία, τα κατάσχει το κράτος και μετά τι γίνονται; Προφανώς, ενδιαιτήματα νυχτοβίων και περιθωριακών, εστίες μολύνσεως του περιβάλλοντος ή ακόμη και πολυκατοικιών, αν πρόκειται για διαμερίσματα τα οποία παραχωρήθηκαν στις Εφορίες.
- Λύση υπάρχει; Μα, και φυσικά υπάρχει να μειωθεί ο φόρος κληρονομιάς και τα βάρη που έχουν αφήσει οι διαθέτες, ώστε να μην ρημάξουν τα χιλιάδες ακίνητα, που μέχρι τώρα έχουν ξεπεράσει τις 150.000 την τελευταία τετραετία!..
* * *
- Ο Βουλευτής των ΑΝΕΛ Δημ. Καμμένος με ερώτησή του στον αρμόδιο – υπεύθυνο υπουργό σ. Κουρουμπλή, εκμαίευσε την πληροφορία, ότι το σπάταλο κράτος δαπανά ετησίως 108.500.000,00 € για ενοίκια, διότι οι δημ. υπάλληλοι δεν δέχονται να μετακινηθούν και να στεγασθούν σε ιδιόκτητα κτίρια του Δημοσίου!.. Εύγε τους!..
- Την ίδια στιγμή, η σ. Θεανώ, που πριν από ένα μήνα κατηγόρησε τους δημοσίους υπαλλήλους για ανεπάρκεια κ.λπ. περικόπτει τα επιδόματα, όπως ατόμων απροστάτευτων, ιατρικών δαπανών, πολυτέκνων κ.λπ. την στιγμή που θα μπορούσε να εξοικονομήσει έσοδα από περιστολή άλλων δαπανών, όπως οι ανωτέρω.
- Αλλά, εκλογές προ των θυρών διαβλέπονται και η ψήφος των δημ. υπαλλήλων είναι σημαντική!..
* * *
- Τα συσσίτια της κατοχής συνεχίστηκαν και μετά την απελευθέρωση και τούτο, γιατί είχε καταστραφεί η κάθε μορφής δυνατότητα παραγωγής υλικών για την διατροφή των κατοίκων.
- Άλλωστε, η Ελλάδα δεν είχε την δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες σε υλικά και γι’ αυτό ήτο αναγκασμένη σε εισαγωγές από την περίοδο πριν το 1940!
- Στην αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου μεταπολεμικώς συνέβαλαν πολύ οι ΗΠΑ, οι μόνες που μας βοήθησαν συστηματικώς, αφού οι άλλοι σύμμαχοι την περίοδο του πολέμου: Γάλλοι, Ρώσοι και Βρετανοί είχαν να ρυθμίσουν τα δικά τους προβλήματα, που είχαν προκληθεί όσο διαρκούσε ο πόλεμος.
- Έτσι τα πρώτα εφόδια προήλθαν από τα πλεονάσματα του Αμερικανικού Στρατού (EMEL και UNRA) και μετέπειτα με το Σχέδιο Μάρσαλ βοηθώντας τόσο σε εφόδια, όσο και σε μηχανήματα (AMAG με αυτοκίνητα για την αντιμετώπιση των συγκοινωνιών ΣΠΑ και ΥΕΙΚΑ) αποζημιώνοντας τους αυτοκινητιστές που έχασαν τα οχήματά τους στην περίοδο του πολέμου.