Τολμηρά
ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ!..
Μια ακόμη μεγάλη βιομηχανία της Ηπείρου και της χώρας μας οδηγείται σε ξένους επενδυτές για να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η επιχείρηση και να φτάσει να κυριαρχεί στο διεθνές επιχειρηματικό και οικονομικό στερέωμα. Η επιχείρηση «Νιτσιάκος» κατά 70% σε πρώτη φάση, περνά σε Ουκρανούς επιχειρηματίες, οι οποίοι σαν στόχο έχουν να ενισχύσουν την δράση σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, ενισχύοντας έτσι την ίδια την επιχείρηση με ουκρανικά κεφάλαια, αλλά και την τοπική οικονομία σε όλα τα επίπεδα της δραστηριότητας της επιχείρησης.
ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ!
Τα καλά νέα για την επιχείρηση «Νιτσιάκος» τα ανακοίνωσαν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες αμφότερων των πλευρών, οι οποίοι επιφυλάσσονται να ανακοινώσουν περισσότερες λεπτομέρειες. Εκείνο που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι ο χώρος της πτηνοτροφίας, όπως και ο χώρος της κτηνοτροφίας παλιότερα, έχουν κινήσει το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών, οι οποίοι το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι πολύ σπουδαίο διέγνωσαν στα ντόπια προϊόντα και αποφάσισαν να επενδύσουν μεγάλα κεφάλαια.
❁ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ…
Καιρό είχαμε ν’ ασχοληθούμε με τον Δήμο Δωδώνης και όσα θαυμάσια μπορεί να συμβαίνουν σ’ αυτόν, με την δημοτική αρχή να… πυροβολείται, όχι μόνο απ’ την αντιπολίτευση, αλλά και εκ των έσω! Πρόσφατα, σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, στο οποίο γίνονταν η συζήτηση για την έγκριση του τεχνικού προγράμματος, η δημοτική αρχή έχασε την πλειοψηφία, με αποτέλεσμα να μην εγκριθεί αυτό. Μεταξύ των αρνητών, ήταν και δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας κάτι που κάνει πολύ σοβαρά τα ζητήματα στον συγκεκριμένο δήμο.
■ Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ…
Και δεν έμεινε εκεί η «πλειοψηφία» του δημοτικού συμβουλίου, αλλά προχώρησαν και παραπέρα αφού απείχαν από την συζήτηση για έγκριση του προϋπολογισμού του δήμου Δωδώνης, γεγονός που ανοίγει πόρτα και σ’ άλλες εξελίξεις με την ίδια την δημοτική αρχή να πληγώνεται από τέτοιου είδους κινήσεις ακόμη και δικών της στελεχών.
❖ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ!..
Σε κάποια χωριά του δήμου Δωδώνης, ο σεισμός του περασμένου Μαρτίου, προκάλεσε πολλές ζημιές σε κατοικίες, κάτι που μέχρι στιγμής ταλαιπωρεί πολλούς κατοίκους! Αυτή η κατάσταση έπρεπε να βασανίζει την δημοτική αρχή, την περιφέρεια και την πολιτεία εν γένει. Εντούτοις, κάποια σοβαρά μέτρα αποκατάστασης των ζημιών δεν έχουν ληφθεί ακόμη. Ελπίζω να μην περιμένουν επόμενους σεισμούς με ό,τι αυτό συνεπάγεται…
❁ ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΨΕΜΑΤΑ;
Δεύτερη θέση στην χρηματοδότηση και ένταξη σε προγράμματα, φέρνει με δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλ. Καχριμάνης, δίνοντας έναν αριθμό 33,2 εκατ. ευρώ. Αυτή η θέση έχει να κάνει με την κατάταξη της Ηπείρου σε σχέση με τις 13 άλλες περιφέρειες της χώρας. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κ. Σιαράβας, ο οποίος «πιστοποίησε» την κατάταξη του Ηπειρωτάρχη.
■ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ…
Όμως, ρίχνοντας κανείς μια ματιά στην επίσημη κατάταξη με τ’ ανάλογα ποσά και έτσι όπως τα δημοσιοποιεί το Ταμείο, την Ήπειρο την κατατάσσει στη έβδομη θέση. Τα ακριβή νούμερα είναι η αλήθεια του Ταμείου: πρώτη δίνουν την περιφέρεια Αττικής με 77,270 εκατ. ευρώ και την Ήπειρο στην έβδομη θέση, πίσω από την περιφέρεια Κρήτης με 42,2 εκατ. ευρώ! Κατόπιν αυτών, κάποιος ζει το όνειρό του, αποκομμένος από την πραγματικότητα…
❖ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!
Μετά την δημοσιοποίηση της πειθαρχικής ποινής ενός μηνός στο Περιφερειάρχη Ηπείρου και στην αναπληρώτρια κ. Νάκου, φυσική ήταν η αντίδραση των τιμωρημένων να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την τελική κρίση. Ήταν πέρα για πέρα σωστή και νόμιμη η αντίδραση και αν υπάρξει ακόμη αυτή η ποινή, σιγά μην ιδρώσουν τ’ αυτιά των κυβερνώντων στην Ήπειρο. Ούτε ο Αλέκος, ούτε η Αγνή θα πάθουν κάτι με μια ανάπαυλα 30 και 15 ημερών αντίστοιχα…
❁ Η ΞΕΦΤΙΛΑ!..
«Ο Τσίπρας έχει βάλει σκοπό να ξεφτιλίζει της έννοια της αριστεράς», είπε ο πρώην «εξ απορρήτων» και καθοδηγητής στον ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Καρανίκας, σχολιάζοντας την παρουσία του Αλ. Τσίπρα στο Θησείο. «Είναι ανήθικο αυτό που κάνει και δεν συνάδει με το πνεύμα της αριστεράς. Έχει μαζέψει όλα τα ρετάλια με τα οποία έκανε πραξικοπήματα στον ΣΥΡΙΖΑ, για να επιστρέψει τώρα ως ανανεωτής των προοδευτικών δυνάμεων», συμπλήρωσε ο σύντροφος Νίκος, που κάποτε ήταν ο επιτελάρχης της Κουμουνδούρου.
■ Ο… ΥΒΡΙΣΤΗΣ!
Ένα πρώην υβριστή του, έβαλε εκπρόσωπο τύπου Αλέξης στο ΕΛΑΣ, ονόματι Νίκο Νυφούδη, ο οποίος τον αποκαλούσε καραγκιόζη, ενώ νέο καθοδηγητή του όρισε τον γνωστό Νίκο Μαρατζίδη, ο οποίος στο παρελθόν όταν άκουγε για ΕΛΑΣίτες έβγαζε φλύκταινες και ανέβαινε κατά Γράμμο μεριά να τους ξεκληρίσει…
❖ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ…
Εκτός των άλλων εξαγγελιών από το Θησείο, ο Αλέξης ο ΕΛΑΣίτης, έκανε λόγο για αδέσμευτη δικαιοσύνη και έδειχνε να το πιστεύει ο ίδιος, αλλά και να θέλει να το κάνει πράξη! Την ώρα που έλεγε αυτά, στην πρώτη γραμμή του επιτελείου του είχε μια Αρειοπαγίτισσα δικαστίνα, η οποία ήταν εκείνη που επί εποχής Αλέξη δεν έβρισκε αίθουσα να δικάσει την Χρυσή Αυγή και το έκανε επί κυβέρνησης Κ. Μητσοτάκη. Αυτό, φαίνεται, ήταν κάτι που δεν το συγχώρεσε στον Κυριάκο και τώρα είναι μπροστάρισσα του Αλέξη, απαιτώντας δικαιοσύνη ακηδεμόνευτη!
❁ ΑΧΩΝΕΥΤΟ…
Δεν μπορεί να το χωνέψει ένας κανονικός άνθρωπος αυτό που γίνεται όλη την περίοδο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Όλη η Ελλάδα, πλην Ηπείρου, καίγεται στα σκάνδαλα και στις παράνομες επιδοτήσεις, με τους παρανομούντες όχι μόνο να καλούνται να επιστρέψουν τα παράνομα, αλλά και να οδηγούνται σιδεροδέσμιοι σε δικαστήρια και φυλακές.
■ Η… ΑΓΙΟΣΥΝΗ
Άραγε έχει πέσει τόση αγιοσύνη στην Ήπειρο ή δεν έχει έρθει ακόμη η σειρά μας; Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πιστέψω ότι όλη η αγιοσύνη έχει πέσει στην Ήπειρο από τις ακρογιαλιές του Ιονίου μέχρι τις βουνοκορφές του Γράμμου και τις βαμβακοκαλλιέργειες στις Μετσοβίτικες πεδιάδες!..
❖ Η ΜΟΥΦΑ!..
Τελικά, μούφα οι καταγγελίες Κα…Κοβέσι (βλάχα με καταγωγή από Μηλιά, όπως την θέλουν κάποιοι)! Λέτε η Αγία Κα…Κοβέσι να άνοιξε την αγκαλιά της και να προστατεύσει τις πεδιάδες του Γράμμου, όπου ξεχειμώνιαζαν τα κοπάδια από Κρήτη, ενώ τα κοπάδια από Ζίτσα μεριά ξεχείμαζαν στο… Χαλάνδρι, λίγο πιο έξω από Ομόνοια και πλατεία Συντάγματος; Όχι, δεν έμαθα αν ξεχείμαζαν και στον Εθνικό Κήπο!..
❁ ΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΙ…
Γράφω μούφα για την Κοβέσι όσα καταλόγισε σε βουλευτές και υπουργούς της Ελλάδας. Το σκηνικό ανατρέπει η Τυχεροπούλου, που κάτι περισσότερο ξέρει και χαλάει το «όνειρο» του Ανδρουλάκη, του Φάμελλου, της Ζωίτσας και λοιπών συγγενών τύπου Αλέξη Τσίπρα!
■ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ!..
Στα τάρταρα δημοσκοπικά η Ζωίτσα, κόρη του πατρός Κωνσταντόπουλου. Από την δεύτερη θέση που «έπαιζε» κάποια στιγμή, έχει φτάσει σε σημείο «μπαίνει δεν μπαίνει» στην επόμενη Βουλή. Ο χαρακτήρας της και η συμπεριφορά της εντός κι εκτός Βουλής, έκαναν του σώφρονες πολίτες να απομακρύνονται από την τοξικότητά της, μεταναστεύοντες προς άλλες κατευθύνσεις, τύπου Καρυστιανού-Αλέξη.
❖ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ…
Στον ίδιο δρόμο οδηγείται και ο τηλεπωλητής των επιστολών του Ιησού, ο οποίος έχει φτάσει την Ζωίτσα σε κατηφόρα! Ο ξερός, καταγγελτικός τόνος τους, έκανε το «εκκλησίασμα» ν’ αναζητεί νέες πολιτικές λύσεις κι αυτό καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις, τις πρώτες μετά τις ανακηρύξεις των κομμάτων Καρυστιανού-Τσίπρα. Αν θα καταγραφούν έτσι ή χειρότερα την ώρα της κρίσης, εδώ θα είμαστε να το δούμε και να το ξανασχολιάσουμε!
Kαι για την αντιγραφή:
Γιώργος Γιαννάκης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


