ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Γιατί όχι στο Δήμο Πωγωνίου;
 Προκαλεί εντύπωση το γεγονός, ότι πολλές δημόσιες υπηρεσίες, ακόμη και Δήμοι έσπευσαν να δηλώσουν κενές θέσεις για πρόσληψη εργαζομένων της "Μεταλλουργικής Κεφαλοβρύσου", όχι όμως κι ο Δήμος Πωγωνίου, στην εδαφική περιφέρεια του οποίου λειτουργεί το εργοστάσιο. Τη σχετική απορία διατύπωσαν αρκετοί Πωγωνήσιοι προς τον "Πρωινό Λόγο" που χαρακτηρίζουν ανεξήγητη τη στάση του Δήμου και ζητούν διευκρινίσεις από τη Δημοτική Αρχή. Υπάρχει άραγε κάποιος λόγος για την απόφαση να μη δεχθεί εργαζόμενους στις υπηρεσίες του; Ας απαντήσει ο Δήμαρχος.
Α.
Όλοι μαζί μπορούμε!
Όταν φορείς και παρατάξεις ομονοούν και συνεργάζονται, δε μπορεί παρά τα αποτελέσματα να είναι θετικά! Αυτό συνέβη με την πρόσφατη Γιαννιώτικη αποστολή στη Γερμανία στην οποία συμμετείχαν Περιφέρεια, Μητρόπολη, Δημοτική Αρχή Ιωαννίνων και η παράταξη του Ν. Γκόντα «Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία (στη φωτό ο δημοτικός της σύμβουλος Σπύρος Κωνσταντόπουλος). Όλοι μαζί έκαναν συναντήσεις με την Ομογένεια και ταξιδιωτικούς πράκτορες, πραγματοποίησαν παρουσιάσεις και προώθησαν το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας σε μία αγορά που ενδιαφέρει ιδιαίτερα λόγω μεγέθους. Μακάρι αυτό να ήταν μόνο η αρχή και να ακολουθήσουν κι άλλες τόσο συντονισμένες πρωτοβουλίες!..
Κ.Α.

Σιγά μη τον άφηναν…
 Οι δηλώσεις του καθηγητή Παναγιώτη Λιαργκόβα περί εποπτείας και μετά το ’18 αλλά και περί συνέχισης των μνημονίων μέχρι το 2060, με την παρατήρηση ότι είναι ανέφικτα τα πρωτογενή πλεονάσματα που υποσχέθηκε η κυβέρνηση, του στέρησαν την ανανέωση της θητείας του στο γραφείο παρακολούθησης του προϋπολογισμού του κράτους. Η επιτροπή της Βουλής με τη συμμετοχή και του κ. Βούτση αποφάσισε να μην την ανανεώσει. Λόγω ακαταλληλότητας; Όχι βέβαια! Απλά δεν θέλουν ανθρώπους που να λένε την αλήθεια στο λαό… Όποιος τους λιβανίζει έχει τύχη. Οι άλλοι θα ριχτούν στο πυρ το εξώτερο…
ΜΑΤ

Και τα αγροτεμάχια;
Λέτε να φθάσει και εκεί η ομάδα ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ;  Άρχισαν να κυκλοφορούν οι πρώτες φήμες για τη φορολόγηση των αγροτεμαχίων! Είναι απίθανοι ετούτοι οι άνθρωποι. Θα βγάλουν και από τη μύγα ξίγκι! Από τη μια σπαταλούν πόρους για να θρέψουν τον κομματικό τους στρατό, που όλο και αυξάνεται, και από την άλλη βλέπουν ότι τους λείπουν χρήματα για να κάνουν όλα τα ξορέξια των δανειστών και σκέφτονται να βάλουν ΕΝΦΙΑ σε όλα τα αγροτεμάχια. Και προς το παρόν δεν φαίνεται να θέλουν να φύγουν και να μας αφήσουν ήσυχους. Τους στηρίζουν και οι δανειστές. Πού θα ξαναβρούν τόσο συνεργάσιμη κυβέρνηση; Με τις υπογραφές που ήδη έβαλαν μας έδεσαν χειροπόδαρα για πολλές γενεές… Να δούμε πόσα άλλα θα μας συμβούν.
Θ.

Να βάλουν κολωνάκια!
Εικόνες όπως αυτή της φωτογραφίας με το παράνομο παρκάρισμα επί της Πατριάρχου Ιωακείμ (δρομάκι που συνδέει την Αβέρωφ με τη Μητροπόλεως) είναι καθημερινό φαινόμενο και οι συνέπειές του ευνόητες: Κυκλοφοριακό φρακάρισμα, νεύρα, φωνές προστριβές οδηγών με καταστηματάρχες κ.λ.π.! Λύση ωστόσο υπάρχει και είναι πολύ απλή. Να τοποθετήσει ο Δήμος μερικά σιδερένια κολωνάκια που θα αποτρέπουν τους οδηγούς να παρκάρουν όπου βρουν. Το έχουν ήδη προτείνει στον Δήμο οι καταστηματάρχες, αλλά ακόμα περιμένουν. Ας ενδιαφερθεί επιτέλους κάποιος αρμόδιος! Δεν είναι πολλά τα λεφτά…
Κ.Α.

Θύμα πολιτικής δίωξης;
 Πολιτικές προεκτάσεις έχει πάρει ο απροσδόκητος θάνατος της γυμνάστριας και πρώην πρωταθλήτριας της Κωπηλασίας Ευγενίας Μουτσίκα, καθώς η ΔΑΚΕ με ανακοίνωσή της καταγγέλλει ότι είχε πέσει θύμα κομματικής μισαλλοδοξίας από τον Υπουργό Παιδείας Γ. Γαβρόγλου, ο οποίος δεν υπέγραφε την προβλεπόμενη από το νόμο απόσπασή της από την Κέρκυρα στα Γιάννενα, όπου υπηρετούσε για χρόνια, έχοντας εκλεγεί και μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ. Συνάδελφοί της μάλιστα "φωτογραφίζουν" ως υπαίτιο της άρνησης του Υπουργού, άλλον τοπικό συνάδελφό της...
Ν.  

Happy Friday!..
 Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας καθιερώνεται αρχικά ένα Σαββατοκύριακο το μήνα να αφήνουν οι μαθητές την τσάντα τους στο σχολείο για να μετριάσουν το άγχος των παιδιών. Στόχος τους είναι να γίνεται το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών στο σχολείο ώστε να έχουν οι μαθητές περισσότερο χρόνο για να περνούν με την οικογένειά τους. Μακάρι να γινόταν αυτό και στην Ελλάδα αλλά προηγούνται άλλες παρεμβάσεις, όπως η εκμάθηση και η πιστοποίηση των ξένων γλωσσών μόνο από το σχολείο, η προετοιμασία για τα μαθήματα της άλλης μέρας, που όταν οι γονείς αδυνατούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους στρέφονται στην εξωσχολική βοήθεια,  η εκπαιδευτική διαδικασία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, για την οποία απαιτείται πρόσθετη διδασκαλία στα φροντιστήρια κλπ.

Μπρος γκρεμός...
Θα μου πείτε αν το Υπουργείο αποφασίσει να κάνει σωστά τη δουλειά του και να απαλλάξει τους μαθητές από τα πρόσθετα άγχη και την οικογένεια από την οικονομική αφαίμαξη θα χαθούν πάμπολλες θέσεις εργασίας. Όμως το όλο εκπαιδευτικό σύστημα, έτσι όπως οικοδομήθηκε στην Ελλάδα, επέβαλε τη διπλή προσπάθεια. Πρώτα μέσα στα σχολεία και μετά οι παράλληλες δομές πρόσθετης βοήθειας που κατέστησαν αναγκαίες τόσο για την εκμάθηση των ξένων γλωσσών όσο και για την προετοιμασία των παιδιών πρώτα για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σχολείου και μετά για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα παιδιά στην Ελλάδα δούλευαν επάνω στα εκπαιδευτικά προγράμματα όλη μέρα μέχρι αργά το βράδυ! Είναι τελικά οι πιο σκληρά εργαζόμενοι…

Καλή σαν σκέψη!
 Η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να κάνει το πρώτο βήμα προς τη διαχείριση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μόνο μέσα στο σχολείο είναι καλή, αλλά χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία, κοινή απόφαση των εκπαιδευτικών να δουλέψουν προς αυτή την κατεύθυνση και πολλή δουλειά μέσα στο σχολείο. Είμαστε βέβαιοι ότι οι εμπλεκόμενοι έχουν τη διάθεση να δουλέψουν προς αυτή την κατεύθυνση; Όταν σε πολλές περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν διπλή βάρδια μία στο σχολείο και μία στο σπίτι των μαθητών προσφέροντας πρόσθετη βοήθεια που αμείβεται από τους γονείς των μαθητών θα συνεργαστούν για την επιτυχία αυτού του σκοπού; Κι όσοι δεν βρίσκουν δουλειά και βγάζουν τον επιούσιο με τα φροντιστήρια αυτοί τι θα γίνουν;

Η τσάντα στο σχολείο...
Μακάρι να φθάναμε σε τέτοιο επίπεδο ώστε η τσάντα να έμενε στο σχολείο και οι μαθητές να αποκτούν τις επαρκείς γνώσεις μέσα σ’ αυτό. Το ότι οι μαθητές είναι φορτωμένοι με άγχος αυτό είναι γνωστό. Το ότι είναι σκληρά εργαζόμενοι κι αυτό αληθεύει. Το πώς μπορεί να γίνει πιο ποιοτικός ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών μπορεί να είναι το ζητούμενο αλλά είναι πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να ξεπεραστούν ώστε να μη καταλήξουν οι μαθητές να έχουν απλά περισσότερο χρόνο για να στέλνουν μηνύματα με το κινητό ή να κλείνονται  σ’ ένα VIDEO GAME απομονωμένοι μπροστά σε μια οθόνη χωρίς καμία επικοινωνία ούτε με τους γονείς ούτε με τους φίλους…
Θεανώ Βλάχου