ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ...

Γράφτηκε από τον/την ΕΥΗ ΚΟΥΤΣΟΛΙΟΝΤΟΥ on . Posted in Παρεμβάσεις

Και σε επικοινωνιακό επίπεδο «πάσχει» η Δημοτ. Αρχή Μπέγκα!

Μείζον θέμα με την ύδρευση προέκυψε την περασμένη εβδομάδα στα Γιάννενα, όταν μια βλάβη στο αντλιοστάσιο της Κρύας, άφησε ολόκληρη την πόλη χωρίς νερό για σχεδόν δυο 24ωρα! Οι διαμαρτυρίες κατοίκων και επαγγελματιών ήταν έντονες, η αγανάκτηση μεγάλη, η κριτική προς την Δημοτική Αρχή Μπέγκα, για το πώς χειρίστηκε το ξαφνικό αυτό πρόβλημα, σκληρή.
Στην προκειμένη περίπτωση το... ανάθεμα δεν ήταν τόσο για την βλάβη αυτή καθ’ εαυτή, όσο για το γεγονός ότι για ζωτικής σημασίας εγκαταστάσεις ο Δήμος δεν ήταν προετοιμασμένος για όλα τα ενδεχόμενα. Δηλαδή να προχωράει σε καθημερινούς ελέγχους, να έχει με άλλα λόγια εναλλακτική λύση. Αυτή βέβαια, δεν είμαστε σε θέση να την υποδείξουμε εμείς, αλλά οι ειδικοί της ΔΕΥΑΙ, την οποία χρόνια τώρα χρυσοπληρώνουν οι δημότες!
Η αγανάκτηση όμως προέκυψε κυρίως γιατί δεν υπήρχε σωστή ενημέρωση, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα πολύωρο αλαλούμ σε όλη την πόλη, αφού οι υπηρεσίες δεν υπολόγισαν σωστά το μέγεθος του προβλήματος, σπεύδοντας να διαβεβαιώσουν λίγες ώρες αργότερα ότι το θέμα λύθηκε (!) και η υδροδότηση αποκαθίσταται σταδιακά. Και από επικοινωνιακής άποψης λοιπόν η Δημοτική Αρχή έμεινε... μετεξεταστέα, μπροστά σ’ ένα ξαφνικό πρόβλημα, το οποίο όχι μόνο δεν μπόρεσε να διαχειριστεί επιτυχώς, αλλά το όξυνε περισσότερο!
Θα πει κάποιος, εδώ ολόκληρη Θεσσαλονίκη έμεινε χωρίς νερό μια εβδομάδα και εμείς που αποκαταστήσαμε το πρόβλημα σε δυο 24ωρα, γκρινιάζουμε; Είναι πράγματι μια... βολική δικαιολογία, που όμως, αντί να μας πάει μπροστά, μας τραβάει ακόμη πιο πίσω! Η ουσία είναι η σύγκριση να γίνεται με τους καλύτερους κι όχι με τους χειρότερους, διαφορετικά με την μίζερη αυτή λογική, η πόλη θα παραμένει στάσιμη. Αυτό άραγε ονειρευόμαστε όταν διαφημίζουμε τα Γιάννενα στα πέρατα της γης, ενώ ταυτόχρονα γίνονται προσπάθειες να εδραιωθεί η πόλη στους κορυφαίους προορισμούς της χώρας;  
* * *
Και για να... προλάβουμε τον Δήμαρχο, ο οποίος ίσως θεωρεί «εχθρούς» του τα Μέσα Ενημέρωσης, που του ασκούν κριτική για το πώς διαχειρίζεται τα ζητήματα της πόλης, υπενθυμίζουμε ότι αυτά έχουν υποχρέωση να καταγράφουν τον «σφυγμό» της κοινωνίας, να μεταφέρουν τα παράπονα των δημοτών και να επισημαίνουν τα «κακώς κείμενα», προτρέποντας την Δημοτική Αρχή να βρίσκεται έμπρακτα δίπλα στους πολίτες. Επιτυχημένη θεωρείται όταν καταφέρνει να υπερπηδά τα όποια εμπόδια ορθώνονται μπροστά της, δίνοντας άμεσα λύσεις και όχι όταν ψάχνει τρόπους να δικαιολογηθεί για την απραξία της!..
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.