ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ-ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΠΑΣ on . Posted in Προσκήνιο-Παρασκήνιο

ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΥΤΗ;
 Το ερώτημα απηύθυνε εν τη ρύμη του λόγου του ο κ. Ερντογάν αγαναχτισμένος και εννοούσε το ΝΑΤΟ που… επέτρεψε στην Αμερική να επιβάλλει κυρώσεις, επειδή η Τουρκία προμηθεύτηκε από την Ρωσία το πιο εξελιγμένο όπλο της εναντίον των πιο εξελιγμένων αεροσκαφών του ΝΑΤΟ!
Ο κάθε λογικός άνθρωπος δεν καταλαβαίνει τίποτε! Το ΝΑΤΟ είναι μία συμμαχία των Δυτικών κρατών, με επικεφαλής την Αμερική, εναντίον της συμμαχίας του «Συμφώνου της Βαρσοβίας», των… Ανατολικών δηλαδή κρατών με επικεφαλής την Ρωσία. Και το μεν «Σύμφωνο της Βαρσοβίας» διαλύθηκε μαζί με την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης και των δορυφόρων της, πολλοί από τους οποίους… μετακόμισαν στην άλλη πλευρά, ενώ το ΝΑΤΟ παρέμεινε αρραγές, επειδή όλα τα… «μυστικά» του «Συμφώνου της Βαρσοβίας» τα κατέχει και τα «καρπούται» κατ’ αποκλειστικότητα η Ρωσία.
Κι όταν λέμε «μυστικά» εννοούμε βέβαια κυρίως τα πυρηνικά, αλλά και όλα τα άλλα όπλα που σχετίζονται με αυτά.
Έτσι λοιπόν η Αμερική ως… «εκπρόσωπος» του ΝΑΤΟ, διαλέγεται με την Ρωσία για όλα αυτά τα σοβαρότατα θέματα.
Έρχεται τώρα η Τουρκία του Ερντογάν… καλομαθημένη από το 1974, όταν επιτέθηκε πάση δυνάμει εναντίον στρατιωτικής δύναμης συμβολικής κράτους του ΝΑΤΟ που βρίσκονταν στην Κύπρο βάσει συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας και έκτοτε κατέχει παράνομα το 40% του νησιού με στρατό και όπλα του ΝΑΤΟ και αγοράζει το πιο εξελιγμένο όπλο από το αντίπαλο στρατόπεδο για να το χρησιμοποιήσει πού άραγε, αν όχι εναντίον γειτόνων της μελών του ΝΑΤΟ;
Γνώριζε βέβαια ότι στην Αμερική κυβερνούσε ο επιστήθιος φίλος του Ερντογάν ο Ντ. Τραμπ και οι όποιες λεκτικές προειδοποιήσεις θα παρέμεναν… λεκτικές! Έλα όμως που η Αμερική με Δημοκρατικές διαδικασίες σκόλασε αυτόν τον επιστήθιο φίλο της Τουρκίας και οι «λεκτικές» προειδοποιήσεις μετατράπηκαν σε ενεργές κυρώσεις, αφήνοντας την πολεμική μηχανή του Ερντογάν… ξεβράκωτη!
Είναι συμμαχία αυτή; Έλα μου ντε! ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΥΤΗ;

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΥΛΟΥ ΒΡΕΛΛΗ…
Από σχόλιο στις «διαδόσεις» της 3ης σελίδας του «Π.Λ.» στις 18-12-2020 πληροφορήθηκα ότι το «Μουσείο Παύλου Βρέλλη» συμπληρώνει αυτές τις μέρες 25 χρόνια λειτουργίας του.
Με παράκληση του Βασίλη Κουτσολιόντου επιμελήθηκα ένα «εξώφυλλο» του εκδιδομένου τότε από τον «Π.Λ.» εβδομαδιαίου ή 15νθήμερου, δεν θυμάμαι, περιοδικού «Επικοινωνία», με σχετικό άρθρο – ρεπορτάζ και φωτογραφίες εσωτερικά.
Ο Βασίλης γνώριζε τον πολύ στενό φιλικό μου δεσμό με τον Παύλο, τον οποίο είχα γνωρίσει στην Φοιτητική Εστία Τοσίτσα. Έτσι με χαρά επικοινώνησα μαζί του και με δέχτηκε, ξεναγώντας με κάποιες μέρες προτού αποπερατωθεί πλήρως και εγκαινιαστεί το εμβληματικό αυτό Μουσείο της περιοχής μας, το οποίο ο αείμνηστος Παύλος έχτισε από τα θεμέλια του χαρακτηριστικού κτιρίου του και φυσικά από το εκπληκτικό περιεχόμενό του, που το χαρακτηρίζουν ως ένα πραγματικό Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας.
Μολονότι είχα προηγουμένως επισκεφτεί επανειλημμένως το Μουσείο των Μουζακαίων, αυτή τη φορά έμεινα εμβρόντητος από αυτά που αντίκρισα στο Μπιζάνι. Είμαστε μόνο οι δυο μας με τον Παύλο και είχαμε όλον το χρόνο συζητώντας να ερμηνεύσουμε, δηλαδή εκείνος μου ερμήνευε, όλα τα επί μέρους τμήματα του δημιουργήματός του, μέχρις ότου καταλήξουμε στην αίθουσα του εργαστηρίου του. Εκεί φυσικά για μια φορά ακόμα κεραυνοβολήθηκα από τον πλούτο των αυθεντικών αντικειμένων τα οποία εκείνος ο «ιδιόρρυθμος» και σπουδαγμένος «λαϊκός καλλιτέχνης» είχε μαζέψει από όπου τα συναντούσε!
Στο τέλος μου χόρεψε τραγουδώντας στη μέση της αίθουσας το… «εγέρασα μωρέ παιδιά σαράντα χρόνους κλέφτης, τον ύπνο δεν εχόρτασα… και τώρα αποσταμένος θέλω να πάω να… κοιμηθώ»!
Η συνάντηση εκείνη μου έμεινε αξέχαστη. Είχα μόνο μαζί μου μια καλή φωτογραφική μηχανή, αλλά όχι βιντεοκάμερα και αυτό με στενοχωρεί. Στο αρχείο μου υπάρχει το αυτούσιο τεύχος εκείνου του εξωφύλλου.
Γι - Πας