Στο... στόχαστρο η εθνική και θρησκευτική συνείδηση!

on .

Φαίνεται ότι το έργο της αριστεράς Κυβερνήσεως του κ. Τσίπρα, ο οποίος ως γνωστόν δηλώνει άθεος, δεν είναι μόνον η ολοκλήρωση της οικονομικής καταστροφής της χώρας και η υποτέλειά της για ένα αιώνα στους ξένους δανειστές, αλλά και ο μηδενισμός της εθνικής και της θρησκευτικής-χριστιανικής συνειδήσεως των Ελληνοπαίδων, κατά παράβαση των σχετικών άρθρων του Συντάγματος, όπως επισημαίνεται από την απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, και όπως είναι φανερό από τις αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας που συρρικνώνουν τη διδασκαλία τόσο της Ιστορίας, όσο και των Αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών σπουδών.
Πώς δηλαδή εξηγείται το γεγονός ότι, ενώ προβλέπεται από την Ελληνική νομοθεσία η αυτοτελής διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών για τους μαθητές άλλων θρησκειών, των ρωμαιοκαθολικών, των Εβραίων και των μουσουλμάνων, οι μαθητές της επικρατούσας θρησκείας να στερούνται αυτού του δικαιώματος, δηλαδή της διδασκαλίας των δογμάτων του χριστιανισμού, αφού το 90 % και πλέον του πληθυσμού είναι χριστιανοί ορθόδοξοι.
Συνεπής με την πάγια τακτική της αριστεράς Κυβερνήσεως του κ. Τσίπρα, που «βάφτισε» ακροδεξιούς και φασίστες όσους συμμετείχαν στα μεγαλειώδη συλλαλητήρια της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών για το όνομα της Μακεδονίας, ο «προοδευτικός» Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Γαβρόγλου δηλώνει μεν ότι σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις, αλλά θα συνεχίσει «το έργο της ανανέωσης, του πλουραλισμού και του εκδημοκρατισμού» της παιδείας! Δηλαδή, σέβομαι αλλά δεν σέβομαι και γράφω τις αποφάσεις του ΣτΕ στα παλιά μου τα παπούτσια. Δεν διστάζει μάλιστα να χαρακτηρίσει τη δικαστική αυτή απόφαση ότι «ταυτίζεται και συντάσσεται με τις απόψεις ακραίων και σκοταδιστικών θεολογικών κύκλων».
Όσοι υπερασπίζονται τις εθνικές και χριστιανικές αρχές, κατά τον κ. Γαβρόγλου και την αριστερά Κυβέρνηση, είναι «ακραίοι και σκοταδιστές», ενώ πεφωτισμένοι προοδευτικοί και δημοκράτες είναι μόνο το 4-5% των ακραίων αριστεριστών που μας κυβερνούν. Και αν πιστεύει και αυτός και οι «σύντροφοί» του ότι, όπως ισχυρίζεται, οι αλλαγές αυτές ήταν «ώριμο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας», γιατί δεν διενεργούν ένα ή περισσότερα δημοψηφίσματα τόσο για αυτό το θέμα όσο και για άλλα; Φοβούνται τη βούληση της πλειοψηφίας; Μα αυτό δεν είναι η ουσία της δημοκρατίας; Λησμονεί ή αγνοεί ο κ. Γαβρόγλου τη σημασία της λέξεως «δημοκρατία»; Σημαίνει ότι το «κράτος», δηλαδή η εξουσία, βρίσκεται στον «δῆμον», δηλαδή τον λαό.
Αν σκοταδισμός είναι για τον νυν Υπουργό της Παιδείας και την αριστερά Κυβέρνηση οι ανθρωπιστικές αξίες του ελληνισμού και η διδασκαλία του χριστιανισμού που συμπυκνώνεται στην αγάπη του πλησίον και την αλληλεγγύη, τότε τί είναι προοδευτισμός; Τα Σόδομα και τα Γόμορα; Ο εθνομηδενισμός και ο αποχριστιανισμός; Η αλλοτρίωση των Ελληνοπαίδων από τις ελληνοχριστιανικές αξίες και η πλύση εγκεφάλου με τα «ιδεολογήματα» του κομμουνισμού που κατέρρευσε ως πήλινος πύργος;  Ή η διαμόρφωση Ελληνοπαίδων χωρίς αξίες και ιδανικά, έρμαιο των σύγχρονων πολυεθνικών οργανισμών, και μάλιστα σε μια εποχή και σε μια περιοχή, όπου ο ακραίος εθνικισμός είναι έκδηλος και απειλεί την ίδια την ύπαρξη της πατρίδας μας; Τόσο πολύ ενοχλείται η αριστερά από τις έννοιες του έθνους και της πατρίδας, και της θρησκείας της αγάπης;
Είναι φανερόν ότι, εν ονόματι δήθεν του εκδημοκρατισμού, επιχειρείται συστηματικά η εκρίζωση κάθε στοιχείου στην εκπαίδευση που αποσκοπεί στην υλοποίηση των επιταγών του Συντάγματος, που είναι η ανάπτυξη εθνικής και χριστιανικής συνειδήσεως. Αυτόν τον σκοπό εξυπηρετούν η υποτιθέμενη «ανανέωση», όπως είναι η κατάργηση της πρωινής προσευχής και της έπαρσης της ελληνικής σημαίας στα σχολεία, η συρρίκνωση των ανθρωπιστικών σπουδών, οι αλλαγές στη διδακτέα ύλη σε μαθήματα όπως η Ιστορία και τα Θρησκευτικά,  η «ταυτότητα φύλου», ο «γάμος» μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών και  η δυνατότητα που τους παρέχεται για υιοθεσία, η αμφισβήτηση του «Αγίου Πνεύματος»  και μάλιστα κατά τις ιερές ημέρες του Πάσχα, η κατάργηση των παρελάσεων κ.ά.
Εκδημοκρατισμός ονομάζεται από το Υπουργείο Παιδείας και από την Κυβέρνηση του κ. Τσίπρα η επιβολή των απόψεων και των ιδεοληψιών μιας μικρής μειοψηφίας στη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών! Αυτή, όμως, η νοοτροπία δεν διαφέρει καθόλου από τον ολοκληρωτισμό και τον αυταρχισμό.
Αν θέλουμε, ωστόσο, να διαμορφώσουμε τέλειους κατὰ τὸ δυνατὸν πολίτες, θα πρέπει η όλη παιδεία να βασίζεται στην «ἀρετή», η οποία ως έννοια συμπεριλαμβάνει τις διαχρονικές ανθρωπιστικές αξίες του ελληνισμού και του χριστιανισμού. Μόνο έτσι θα μπορέσει να επιτευχθεί η ατομική και η συλλογική ευδαιμονία. Όπως λέει ο Πλάτων, «ἡ πρὸς ἀρετὴν ἐκ παίδων παιδεία» είναι αυτή που κάνει τον άνθρωπο «ἐπιθυμητήν τε καὶ ἐραστὴν τοῦ πολίτην γενέσθι τέλειον, ἄρχειν τε καὶ ἄρχεσθαι ἐπιστάμενον μετὰ δίκης», δηλαδή να επιθυμεί και να ποθεί να γίνει τέλειος πολίτης, που θα γνωρίζει να άρχει και να άρχεται με δικαιοσύνη.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ