Ανοίγει ο… δρόμος για τη σύμβαση του άξονα Άκτιο - Αμβρακία

on .

AMBRAKIA DROMOS

• Απορρίφθηκε από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) η προσφυγή που είχε κατατεθεί για τον αυτοκινητόδρομο της Αμβρακίας Οδού και πλέον ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή του δεύτερου πρακτικού για την ανακήρυξη της Κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ ως προσωρινού αναδόχου, του τελευταίου έργου, του λεγόμενου και ως «σκούπα».
Ο «δρόμος» βέβαια είναι ακόμη μακρύς, καθώς η σύμβαση θα πρέπει να εγκριθεί από Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια από τη Βουλή, ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Το έργο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα πρέπει να ολοκληρωθεί σε 30 μήνες και εκτιμάται πώς αν υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις θα ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022, παραδίδοντας ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, μήκους 48,5χλμ που θα ξεκινάει συνδεόμενη με την Ιόνια Οδό από το νότιο άκρο της λίμνης Αμβρακίας και θα καταλήγει λίγο πριν την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου-Πρέβεζας. Προτεραιότητα έχει δοθεί στο ανατολικό άκρο, την λεγόμενη Παράκαμψη Αμφιλοχίας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την υπογραφή της σύμβασης. Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ως έργο-phasing από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ως έργο phasing (έργο-γέφυρα που χρηματοδοτείται από δύο συνεχόμενα ΕΣΠΑ).
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Κυβέρνηση ετοιμάζει «φιέστα» για την παράδοση στην κυκλοφορία των πρώτων 15χλμ, από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα, τα οποία είχε προγραμματίσει για αρχές του Φθινοπώρου, αλλά δεν είχε επιλυθεί το πρόβλημα της ηλεκτροδότησης του οδοφωτισμού.