Σε «ομηρία» οι 5 εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΙ που ακολούθησαν εθελούσια έξοδο!

on .

 DEYAI SHMA PORTA 6 11 19

• Λύση στο θέμα που έχει προκύψει με τους πέντε εργαζόμενους της ΔΕΥΑΙ που μπήκαν στο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου, αλλά στη συνέχεια η απόφαση ακυρώθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, αναζητείται από την Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης. 
Ωστόσο το σωματείο προσωπικού της ΔΕΥΑΙ, προχώρησε σε έγγραφη διαμαρτυρία – καταγγελία  προς τη Διοίκηση τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι «από τη στιγμή που ακυρώθηκε η απόφαση για το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου όφειλε, κατά την άποψή μας, την ίδια μέρα να επαναφέρει τους 5 εργαζομένους στις θέσεις τις οποίες κατείχαν μέχρι εκείνη την ημέρα, ξεπερνώντας τα όποια τυπικά και διαδικαστικά θέματα είχαν δημιουργηθεί. Όμως η ΔΕΥΑΙ, λειτουργώντας απρόθυμα και άβουλα το μόνο που έχει κάνει είναι να υποβάλλει ανούσια ερωτήματα σε αναρμόδια όργανα παίρνοντας τη μόνη μέχρι στιγμής απόφαση να δώσει σε νομικό σύμβουλο τη διερεύνηση της υπόθεσης χωρίς να έχουμε γνωμοδότηση ακόμη. Η στάση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα να οδηγήσει τους 5 εργαζομένους στην απόγνωση και την απελπισία. Οι 5 εργαζόμενοι από την ημέρα που βγήκε η απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης δηλώνουν παρόντες στην εργασία τους χωρίς όμως κανείς να τους υπολογίζει σαν εργαζόμενους, χωρίς να τους καταβάλλονται ούτε δεδουλευμένα αλλά ούτε και ασφαλιστικές εισφορές».

 Η απάντηση της ΔΕΥΑΙ
Άμεση ήταν η απάντηση της Διοίκηση της ΔΕΥΑΙ προς το Δ.Σ. του Σωματείου τονίζοντας ότι από την καταγγελία λείπει η παράμετρος ότι «για τη σημερινή κατάσταση «ομηρίας» των πέντε την αποκλειστική ευθύνη φέρει η προηγούμενη Διοίκηση η οποία την τελευταία ημέρα της θητείας της πήρε μη σύννομες αποφάσεις».
Σύμφωνα με την απάντηση του Προέδρου της Επιχείρησης Άρη Μπαρτζώκα «η παρούσα Διοίκηση κατέβαλε και καταβάλει κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση των εργαζομένων υποβάλλοντας όχι «ανούσια» αλλά ουσιαστικά ερωτήματα για το πώς (και όχι για το «αν») θα επιστρέψουν στην υπηρεσία, όχι σε «αναρμόδια» όργανα αλλά στα πλέον αρμόδια όργανα (Υπουργεία Εσωτερικών και Εργασίας, ΟΑΕΔ, Νομική Υπηρεσία της Ένωσης των ΔΕΥΑ και φυσικά σε Νομική Σύμβουλο)».
Και καταλήγοντας σημειώνει ότι «η καθυστέρηση στη λύση του προβλήματος δεν οφείλεται σε «τυπικά και διαδικαστικά» θέματα αλλά στο γεγονός ότι το πρόβλημα φαίνεται να είναι άγνωστο σε όλες τις υπηρεσίες, χωρίς κάποιο δεδικασμένο. Η όποια απόφαση πρέπει να είναι απολύτως τεκμηριωμένη ώστε να διασφαλίζεται η νομιμότητα όλων των διαδικασιών».