Η Αναστασία Κιτσαντά Επίτιμη Διδάκτορας στο Τμήμα Νηπιαγωγών

on .

ANASTASIA KITSANTA

• Μεθαύριο, Τετάρτη και ώρα 7 μ.μ. στο Αμφιθέατρο του Συνεδριακού Κέντρου «Κάρολος Παπούλιας» του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Αναγόρευσης της Καθηγήτριας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας της Σχολής Εκπαίδευσης και Ανθρώπινης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου George Mason των Η.Π.Α. κυρίας Αναστασίας Κιτσαντά σε Επίτιμη Διδάκτορα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Το πρόγραμμα της τελετής έχει ως εξής:

- Προσφώνηση από την Πρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Καθηγήτρια κ. Άννα Κ. Μπατιστάτου

- Έπαινος της Τιμωμένης από την Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών και Μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης κ. Αικατερίνη Πλακίτση

- Ανάγνωση των κειμένων του Ψηφίσματος του Τμήματος, της Αναγόρευσης και του Διδακτορικού Διπλώματος από τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Χαρίλαο Κ. Ζάραγκα

- Περιένδυση της Τιμωμένης με την τήβεννο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων από την Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Αγωγής Καθηγήτρια κ. Πολυξένη Ε. Παγγέ

- Επίδοση των τίτλων από την Πρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Καθηγήτρια κ. Άννα Κ. Μπατιστάτου

- Ομιλία της Τιμωμένης με θέμα: «Self-Regulation: A Path to Excellence across Diverse Disciplines»

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στην αγγλική γλώσσα.

- Μουσικό Πρόγραμμα με την κ. Γεωργία Αναστάση, μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών στο πιάνο και την κυρία Αναστασία Τσινιδέλου στο φλάουτο. 

Προσέλευση έως τις 18.45΄.

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί απευθείας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://diavlos.grnet.gr/uoi την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα.

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της τιμώμενης επικεντρώνονται στην ανάπτυξη της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (SRL) και στα κίνητρα των μαθητών σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης λειτουργίας. Έχει επίσης διερευνήσει τον ρόλο των μαθησιακών τεχνολογιών στην υποστήριξη της SRL των μαθητών. Είναι συντάκτρια, συγγραφέας και συν-συγγραφέας τεσσάρων βιβλίων και περισσότερων από 150 δημοσιεύσεων, πολλές από τις οποίες απευθύνονται στην εκπαίδευση της αυτορρύθμισης. Το ερευνητικό της έργο έχει αναγνωριστεί ευρέως από την επιστημονική κοινότητα με περισσότερες από 20.000 αναφορές στο Google Scholar και συγκαταλέγεται στο κορυφαίο 2% των επιστημόνων παγκοσμίως (Jeroen, Boyack, & Ioannidis, 2020).