Συμβαδίζοντας με τη νέα ψηφιακή εποχή…

on .

 COSMOTE 1

● Μια πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν το Σάββατο όσοι συμμετείχαν στην ημερίδα που διοργάνωσε η COSMOTE για το πρόγραμμά της GROW YOUR BUSINESS. Τα Γιάννενα ήταν ένας από τους ενδιάμεσους σταθμούς του προγράμματος, καθώς έχουν ήδη προηγηθεί ημερίδες στην Πάτρα και την Λάρισα, ενώ προγραμματίζονται μέχρι τα Χριστούγεννα και άλλες σε μεγάλες πόλεις της χώρας μας. 
Στον συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου EPIRUS PALACE, εκατό και πλέον συμμετέχοντες, στην πλειοψηφία τους νέοι επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, ενημερώθηκαν για τις τάσεις της ψηφιακής εποχής, τα social media και το ηλεκτρονικό εμπόριο και πώς αυτά μπορούν να βοηθήσουν την ασθμαίνουσα μικρή και πολύ μικρή επιχείρηση να επιβιώσει στην δύσκολη οικονομική κατάσταση που περνάει η χώρα μας.
Η ημερίδα ήταν χωρισμένη σε ενότητες με παρουσιάσεις από στελέχη της OTEAcademy και αφορούσαν τις τάσεις και τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, τι πρέπει να προσέχει ο επιχειρηματίας κατά την δημιουργία της εταιρικής του ιστοσελίδας αλλά και τι πρέπει να αποφεύγει, ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και ποιες δεξιότητες πρέπει να αποκτήσει ο επιχειρηματίας έτσι ώστε να είναι ανταγωνιστικός στην ψηφιακή εποχή. Πριν το τέλος της ημερίδας, στελέχη του OTEAcademy απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις των συμμετεχόντων.

COSMOTE OMILIA
Μιλώντας στον «Π.Λ.» η κ. Διονυσία Μάρκου, υπεύθυνη του προγράμματος GROW YOUR BUSINESS και Υποδιευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing του Ομίλου ΟΤΕ, εξέφρασε την ικανοποίησή της για την συμμετοχή και δήλωσε εντυπωσιασμένη από το επίπεδο των συμμετεχόντων και το ενδιαφέρον που έδειξαν κατά την διάρκεια της ημερίδας. Τόνισε, ότι ο Όμιλος ΟΤΕ θα συνεχίσει και με άλλη θεματολογία τα σεμινάρια ενημέρωσης, τα οποία μάλιστα δομούνται σύμφωνα με τις ανάγκες των συμμετεχόντων μιας και η εκάστοτε θεματολογία επιλέγεται μέσω ερωτηματολογίων από τους ίδιους!
Η προχθεσινή ημερίδα απέδειξε για ακόμη μια φορά το αμείωτο ενδιαφέρον των επιχειρηματιών για γνώση και καθοδήγηση σε νέους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους, συμβαδίζοντας με το κλίμα της νέας ψηφιακής εποχής.