ΔΕΗ: Με την προσκόμιση της απόδειξης πληρωμής το θέμα τακτοποιείται

on .

DEH KTIRIO SHMA

• Στο πρόβλημα που έχει ανακύψει τον τελευταίο χρόνο, σχετικά με την εξόφληση  των λογαριασμών ρεύματος, αναφέρεται με χθεσινή ανακοίνωσή της η ΔΕΗ.
Όπως, μεταξύ άλλων, σημειώνει «η ΔΕΗ από την πρώτη στιγμή προσπάθησε να επιλύσει το πρόβλημα με στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πελατών της και βέβαια την προάσπιση των συμφερόντων της, εξαντλώντας παράλληλα τα περιθώρια διαλόγου και καλής θέλησης έναντι μιας εμβληματικής επιχείρησης όπως τα ΕΛΤΑ. Ελπίζουμε ότι με την παρέμβαση όλων των αρμοδίων πλευρών το πρόβλημα θα διευθετηθεί σύντομα».
Και σε άλλο σημείο αναφέρει ότι «από το πρώτο διάστημα που προέκυψε το πρόβλημα η ΔΕΗ μερίμνησε ώστε οι πελάτες της να μην υφίστανται καμία οικονομική ζημιά. Έτσι με την προσκόμιση στα καταστήματά μας της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ, το θέμα τακτοποιείται οπότε αφενός δεν γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15%, η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό».
Τέλος συστήνει στους καταναλωτές να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, χωρίς χρέωση.