Η τρίτη έρευνα αγοράς καταναλωτικών προτιμήσεων από την Περιφέρεια Ηπείρου

on .

PROIONTA HPEIROTIKA 12 10 2021

• Η Περιφέρεια Ηπείρου, με την συνεργασία του εργαστηρίου Χημείας Τροφίμων, του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στα πλαίσια της ανάπτυξης του branding των τοπικών, παραδοσιακών τροφίμων και την προώθησή τους, συνεχίζει την διερεύνηση των απόψεων του καταναλωτή ως τοπικά και πανελλαδικά στην μετά κορωνοϊό εποχή με μία νέα έρευνα αγοράς (την τρίτη κατά σειρά).
Η έρευνα έχει τίτλο «Προτίμηση των καταναλωτών ως προς την ιχνηλασιμότητα των ελληνικών παραδοσιακών τροφίμων στην μετά Covid εποχή».
Ιχνηλασιμότητα είναι οι πληροφορίες του τρόφιμου «από το χωράφι στο ράφι» που ο καταναλωτής θα ήθελε να γνωρίζει πριν το επιλέξει (όπως τα συστατικά του, την παραγωγή του, τις ιδιότητές του, τα χαρακτηριστικά του, την διαδρομή του κ.α.).
Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν μπορούν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: https://forms.gle/ag3hRzmatTu6xWKFA