Εικόνες Σοβιετικού φρενοκομείου…

on .

- Ο μέτοικος αισθανόμενος την διάχυτη αβεβαιότητα, όπως εμφανίζεται στα Μέσα Ενημέρωσης, και όσα φθάνουν στη δημοσιότητα και περιγράφουν την επικαιρότητα, κατέγραψε τους κυριότερους τίτλους του Τύπου, και τις κάποιες από τις εμβληματικές εκφράσεις των παραγόντων  της πολιτικής και οικονομικής ζωής του τόπου.
- Πολλά από αυτά τα πειστήρια, αποτελούν ένα δείγμα  και ένα μέτρο της κοινωνίας που διαμορφώνεται και παράλληλα, μιας ποιότητας λόγου και νέων ηθών που διαμορφώνεται καθημερινά.
- Η λέξη Παθογένεια, αποτελεί μια κοινή πλέον έκφραση περισσότερο σαν επιθετικός προσδιορισμός πολλών δράσεων και ενεργειών, και χρησιμοποιείται σαν να είναι μια πιστοποιημένη κυρίαρχη μόλυνση της πολιτικής ζωής.
- Πολλές φορές ακούγεται ότι οι πολίτες πάσχουν από μια Μελαγχολία, ένα συναίσθημα ψυχοπλακωτικό, που οδηγεί πολλούς στην βοήθεια της ψυχιατρικής.
- Απογοήτευση έχει τα ποσοστά της που κυμαίνονται και μετρούνται ακόμη και στις δημοσκοπήσεις, σε υψηλά επίπεδα ασυνήθιστα σε προμνημονιακές εποχές.
- Οι δημοσκοπήσεις στις τελευταίες μετρήσεις εντάσσουν όλο και περισσότερα  ερωτήματα, πέραν των ψηφοερμηνευτικών προθέσεων των πολιτών και των οικονομικών τους προβλημάτων, ερωτήματα που μετρούν συναισθήματα, και ψυχικές καταστάσεις…
- Τέτοια, με μια πρώτη καταγραφή είναι ο θυμός, ο διχασμός, η δυσαρέσκεια, η κατάθλιψη, η δυστυχία και άλλα πολλά. Και όλα αυτά τα μεγέθη καταγράφονται σε υψηλά ποσοστά και με δείκτες που πολλούς τρομάζουν, και άλλους ετοιμάζουν  για ψυχιατρική εξέταση και κατανάλωση ηρεμιστικών.  
- Ακούγονται και ανακοινώνονται δείκτες  π.χ  απογοητευμένοι  72%,  θυμωμένοι 64%, ανήσυχοι 71%, απελπισμένοι οι 8 στους 10, και  βλέποντας αυτά και άλλα χειρότερα, οι πολίτες μπαίνουν αθέλητα σε ένα κύκλο αυτοπροσδιορισμού και αυτοεκτίμησης της δικής τους ένταξης ή μη σε τέτοια ποσοστά.
- Και οι παρανοϊκές εκφράσεις δεν έχουν τελειωμό. Υπουργός δίνει τέλος στην ελπίδα δηλώνοντας ως μηδενιστής, όταν λέει «ποιος ζει ποιος πεθαίνει»(!), για την προοπτική του τόπου.  Και κάποια άλλη υπουργός  δηλώνει  «δεν κόβουμε τις συντάξεις αλλά παγώνουμε τις αυξήσεις»!  
- Παράλληλα διαβάζονται και «γνωματεύσεις» ότι «η δικτατορία των αμαθών, των βλακών και των διεφθαρμένων είναι εδώ»!  Ή «έκθετος ο Τσίπρας σε απελπισία οι Έλληνες». Και ένας τίτλος, «σε εξαθλίωση οι Έλληνες,  οι 8 στους 10», λυγίζει τα γόνατα στις ουρές των capital controls, των επιδομάτων και των συσσιτίων, των ρυθμίσεων δόσεων κλπ.
- Η Θλίψη,  η Ταπείνωση, η Δυστυχία, η Μιζέρια, η Ασυνέπεια, η Παράνοια, η Δυσαρέσκεια, η Φτώχεια, η Αυταπάτη και πολλές άλλες λέξεις και εκφράσεις γράφονται, συνεχώς, ακούγονται από όλους, και είναι σε ευρεία και, σχεδόν καθημερινή χρήση και πληγώνουν τους πολίτες που αγωνίζονται να τα φέρουν βόλτα.
- Για να μπουν ακόμη και στο μάθημα των Ελληνικών στις πανελλαδικές εξετάσεις, σαν ουσιαστικό περιεχόμενο ενός θέματος που επικεντρώνονταν, στο χάσμα των γενεών. Στη γενεά εκείνη που αγωνίζεται να ανελιχθεί στην επιστημονική κονίστρα. Και έγινε η απαράδεκτη παραποίηση του κειμένου ενός διανοητή, αφαιρώντας από το δημιούργημά του, τους χαρακτηρισμούς για τον «κουφό πρύτανη» και τον «κακό πρωθυπουργό», και επιβάλλοντας στη σκέψη των νέων μας το πιστοποιητικό του «κακού επιστήμονα». Ποιά ωραιολογία, και ποιοί αξιακοί συλλογισμοί, και ποια γνωστική αριστεία να περάσουν στο κείμενο του μαθητή, του υποψήφιου επιστήμονα, που διαγωνίζεται να κατακτήσει την επιστήμη και την ηθική ευδοκίμηση; Ξεχνώντας, αν διδάχτηκε, την αρχαία σοφία ότι: «πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής αγυρτεία εστί».
- Ο «κακός επιστήμονας» ήταν ο απώτερος στόχος, να καταλήξει στη σκέψη των νέων το μήνυμα ενός «ιδεολογικού και επιστημονικού ρατσισμού»…
- Και μέσα στην αγωνία των νέων να κατακτήσουν μια θέση αριστείας στις εξετάσεις των πανελληνίων,  ακούγεται και απαράδεκτος χαρακτηρισμός από άνθρωπο του θεάτρου, για τους νέους που αναζητούν στην ξενιτιά μια θέση εργασίας και μια ευδοκίμηση, ότι είναι «προδότες της πατρίδας».
- Είναι μια άλλη έκδοση της  «πρώτης φοράς Αριστερά», που πέρασε στις ιστορικές της φάσεις τις εκφράσεις:  «πας μη ΕΑΜίτης είναι γκεσταπίτης», στην επόμενη διανοουμενίστικη «ή μεθ ημών ή καθ΄ημών», για να θυμηθούμε και το Σοβιετικό  «ή συμφωνείς μαζί μας ή είσαι τρελός».
- Ναι, αυτή είναι η κατάληξη όλης αυτής της έκπτωσης των ανθρώπινων συναισθημάτων και τις ψυχολογίας των ανθρώπων, για να ακούνε, όσοι δοκιμάζονται από τις περικοπές συντάξεων, επιδομάτων, αμοιβών και αλληλεγγύης,  από τους «ιστρούκτορες», τα σύγχρονα παπαγαλάκια της Αριστεράς: «ναι, αλλά με τα αντίμετρα θα έχεις φτηνότερη υγεία!».
- Αναπαράγεται μεθοδικά το μοντέλο των «σοβιετικών ψυχιατρείων», με τον εγκλεισμό σε αυτά κάθε διαφωνούντος, ή την εκτόπιση στα «Γκούλαγκ» στην παγερή Σιβηρία, κάτι που δοκίμασαν και πολλοί από τους συντρόφους της Αριστεράς που ακολούθησαν τους καπεταναίους μετά την ήττα στο Γράμμο. Και εκεί στάλθηκε και ο ηγέτης ο μεγάλος Ζαχαριάδης να αυτοχειριαστεί μαζί με τις ιδέες του.
- Κάποιοι από τους ψυχιάτρους της πρώτης φοράς Αριστερά, θα έχουν ασφαλώς μελετήσει στις σπουδές τους, τα 600 και πάνω συγγράμματα της Σοβιετικής ψυχιατρικής, και των ταξικών ψυχιατρείων, για να μας αναλύσουν όλες εκείνες τις θεωρίες της Μαρξιστικής  ψυχολογίας για τον «νέο άνθρωπο» που κατασκεύαζαν στη Σοβιετική Ένωση, που κρυβόταν σφραγισμένα, και έγιναν γνωστά στη Δύση από τον φυσικό  Ζαχάρωφ με επιστολή του ότι κάποιοι αντιφρονούντες κλεινόταν βίαια σε ψυχιατρεία.
- Όλη αυτή η παράνοια, με τα τόσα ψυχολογικά προβλήματα που είναι σύνδρομα αυτής της Αριστερής πορείας που την αποκαλούν «ως πρώτη φορά», έχει τα γονίδια εκείνης της σοβιετικής ψυχοπαθολογίας, που αποκαλύφθηκε και κατέρρευσε με πάταγο.
- Και οι περιπλανήσεις του μέτοικου συνεχίζονται…

ο  μέτοικος